elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av elina - 21 januari 2010 20:38

sätt ihop rubriken som ni vill (h) haha jag har damp.

Älskling for precis :( sakna han redan!
Kommer inte ses förrän på lördag. Gahr!
Jag älskar dig så himla mycket.

Nu ska jag iaf göra klart engelskan sen gå och lägga mig!
Tjatjaaaarrrååå.

Av elina - 21 januari 2010 15:47

Sådärja, klar med So:n!

Fan vad skönt det känns, japjap.

Hoppas jag blir godkänd, annars blir jag ledsen...

Nu ska jag ta och klä på mig lite vettiga kläder,

har liksom degkläder just nu!

Sen ska jag äta och städa lite på rummet,

johan kommer senare :)

Trevligt!!GSDSDON

Jag är så otroligt stolt över mig själv, det får jag vara.

piws

Av elina - 21 januari 2010 12:15

Sitter med datorn framför tvn nu (y)

Det är någon knäpp människa där...intressant.

Nu ska jag ta och göra klart so:n iaf!

Vad gör alla själevadare den här halvlediga dagen?:)


En annan sak jag tänkte skriva här är att jag älskar våran klass,

seriöst stördaste klassen som finns!

Ted kom på den här idag; Ops i'm pregnant again, i played with your dick,

you came too quick.

Melodin är från Ops, i did it again - Britney Spears.

Hahaha, den var fin!:')

Av elina - 21 januari 2010 07:17

Kom inte på någon rubrik så fick bli sådär, tänker du klaga eller????vaa?

nej tänkte väl det.

Jag blir iaf redigt less nu, som ni vet så råkade jag spilla mjölk över datorn igår...

Så nu funkar det inte när jag he in datamusen...står något konstigt typ att det

är en felaktig USB sak..? Någon som vet vad jag ska göra?._.

Trots det så är jag glad idag!
Går bara halvdag idag så kommer hem typ 12 eller tidigare :)

Sen ikväll är jag ensam hemma typ ganska länge också, fan vad skönt!

Johan kommer :):):):):)<3 mi glad!

Aja, skriver igen om några timmar.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards