elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av elina - 8 januari 2010 23:28

Hemma nu...

Varit kul ikväll, bowlingen sög vi på. Haha eller inte Louise men.

Jag kom 3a (h) kom inte sist iaf!

Det gjorde däremot Sandra, haha.

Louise 1a och Terese 2a.

Efter bowlingen åkte vi till västerhus och var i rummet där,

rätt tört faktiskt. Vi dampa ingenting :( haha

Vi hoppas på det nästa gång!(y)

Lägger upp lite bilder från bowlingen bara sen ska jag

lägga mig och kolla på film tror jag.

Så godnatt!:-)


 

varje gång jag bowlar lyckas jag få till fina poser.

fint att jag står sådär brebent. 

 

fu louise för att du vann:-)

  sexigt gumman, seeexigt!(L)

 

sexigt här med (y)

Av elina - 8 januari 2010 19:01

Om en kvart kanske(?) kommer Louise och hämtar mig, 

förhoppningsvis har Sandra och Terese hunnit med också! (haha dom är med!)

Då blir det bowling i en timme, efter det blir det förmodligen hem till Terese

och dampa! Kommer bli roligt för jag saknat de töntarna så mycket!

Tar med mig kameran så kanske kommer bilder sen(y)

Ha en rolig kväll ni andra också!:-)


  oooh, vad söta vi var där!

tror jag är snygg också, därför jag gör en sån där min.

Av elina - 8 januari 2010 18:40

Haha timmis var så snäll att han gjorde en ny header nu :')
TACK TIMMI!

Jag tycker den blev fin (a)

Kommentera vad ni tycker?

Av elina - 8 januari 2010 17:31

Haha, sitter här och försöker fördriva tid...

Först måste jag ba säga!!

Vart fan är alla mina läsare? Vad har hänt?

Varför läser inte lika många nu som förut?

SEN! haha

Jag tänker prata lite om min enorma skärm...

När jag sitter nära skärmen (alltså så nära som man brukar sitta vid en dataskärm)

så får jag ont i ögonen och när jag t.ex ska skicka ett sms så blir texten på mobilen

mycket mindre än vad den brukar vara.

Det är jobbigt läge.

Varför jag skrev det här nu vet jag inte..eller jojust, för att jag fördriver tid.

Tack för att ni läser...ni som läser!
Puss


Typ hej du kan gärna få släppa en skiva snart?:) (han har väl inte det va?:o)

fyfan vad bra han är!

Av elina - 8 januari 2010 15:59

Som ni ser så har jag ingen header för tillfället...

Timmis gjorde en åt mig också testade jag den, men var inte helt nöjd.

När jag skulle byta tillbaka till den gamla så upptäckte jag att jag inte

har den bilden på den här datorn. Blev lite förbannad.

Eftersom Timmy är så jävla lat så får det se ut såhär ett tag.

Av elina - 8 januari 2010 14:41

Nu äre helg, heheehhehe skönt ba liksom!

även fast det bara varit skola i två dagar så känns det skönt.

Ska försöka hålla in massa saker jag skulle vilja skriva så det inte blir

så jävulst långt som alltid annars.

Blir iaf till å dega ikväll fram till 19.30 för då blir det bowling

med Louise, Terese och Sandra ;)hahaha, känns som det kommer gå bra för oss!:d

jag saknar min johan asmycket btw!! :(<3

Nu ska jag ej skriva mer på detta inlägg, hähä.

Skriver mer senare idag ofc(y)


 

Louise och jag är heta vi vet.

dirri efter idrotten detta (y)



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards