elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av elina - 3 januari 2010 22:24

Sitter här med Linn just nu, vi har gjort pizza (h)

Den såkallade festen där borta blev inte så mycket fest,

fett tört...vi orkade inte vara kvar.

Så nu ska vi deeega (y) hörs sen nån gång.

Pöööss <3

Av elina - 3 januari 2010 15:27

Hehe sitter naken här nu, har precis duschat (y)
Man kanske inte ska skriva att man är naken där alla kan läsa?

Jag är inte naken. :-)

Ska sminka mig och sådär nu sen kl. 17 kommer linn också ska vi greja lite,

haha hon ska testa krusa mitt hår osv...sen typ 17.45 kommer Camilla och hämtar oss!

Då beger vi oss te vh ;) fest ikväääll liksom! taggad som fan är jaaaag.

tar förmodligen med kameran så lägger in lite bilder sen ;)

Jag sover inte där så jag kanske skriver något inlägg ikväll om jag orkar ;b

Vi hörs någon gång i alla fall!:-)


 

Bra att man ser normal ut ;)

FREDRIK VISST KOMMER AXEL IKVÄLL?????:D

Av elina - 3 januari 2010 11:05

Ni kan ju gissa vad jag gör nu :)

ligger knappast i sängen med datorn? haha

Webbar med Timmy lite just nu, känns dumt att han sitter och kollar

på mig nu under tiden jag skriver....för jag har tungan ute ur munnen...

Jag tänkte bara skriva lite kort att jag vaknat nu och sådär liksom,

skriver ju mer senare idag såklart.

btw, vad ska alla göra idag/ikväll?:-)


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards