elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av elina - 4 januari 2010 17:58

Sitter och väntar på älsklingen min som kommer efter han ätit (y)

Har packat alla mina grejer nu också eftersom jag åker till pappa när Johan åkt hem.

Skriver förmodligen ingenting ikväll då, kanske något när jag kommer till far.

Annars skriver jag ju imorgon, ha en trevlig kväll alla!:-)


jag ser mobbad ut, han är söt (L)

Av elina - 4 januari 2010 16:21


Var ju som sagt på stan med Louise idag,

jag köpte en tröja, en bh och hårmousse och hårspray (y)


  Jag tycker den var snygg. Den kanske ser ljusblå ut? Den är iaf lila ;)

129:- från h&m


 

Den ser inte så jättesnygg ut sådär när den ligger på golvet, haha.

Men den är snyggare på!

99:- från h&m

Av elina - 4 januari 2010 11:26

Ser att klockan är väldigt mycket nu!

Ska snart smsa Louise och se om hon har vaknat,

vi ska in till stan någon gång idag!:-)

Äntligen får jag träffa henne, har inte träffat henne på hur länge som helst känns det som :o Haha.

Så nu ska jag gå ner och äta frukost sen ska jag väl fixa mig osv...

Sen beger vi oss mot staden!

Jag skriver nog inget mer förrän jag kommer hem.

Tjaatjaa ;-


  Man ser typ ingenting för blixten, men det gillaaaas!

Av elina - 4 januari 2010 01:13

Gör ett heeeelt eget inlägg till våran lilla axel för att han bad så snällt :)!

(okej han har inte bett om ett eget inlägg, men jag vill vara snäll)

I alla fall Axel, så tycker jag att du är så otroligt rolig!

Du har blivit helt knäpp nu i 9an typ, blivit en av oss (h)

Det är kungenidjungeln, om du inte skulle vara en av oss...skulle vi inte ha lika kul som vi har:-D eller något...vet inte riktigt hur jag menade där.

Men du vet att jag gillar dig starkt som kompis :) det gör vi alla!

För du är så sjukt bra.

Huuuugsssssssssss and all that som du inte vill ha :-)


 

(jag är medveten om hur ful jag ser ut i glasögonen)

Av elina - 4 januari 2010 00:41

Även fast kvällen blev lite fail så älskar jag er haha, trots att det förmodligen inte märktes. Förlåt för det typ...?

Tänker iaf lägga in några bilder, tyvärr hann jag inte ta några på Fredrik eller Axel :(


    hihi, i think i look cute (A) nat.


 

oooh, we're so hot ;)

jag & weil. Haha camilla där bak också.

den här är redigt sexig (y)

jag, Camilla & Weil


 

fjåååårtiiiiwzzzbooooi's.

Timmis och Maxxarn.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards