elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av elina - 29 januari 2010 23:40

Nu tänker jag lägga mig!

Trött som tusaaaaan...haha jag är typ rädd just nu.

Johan du vet varför :o seriöst, jag är rädd!! vet jag är tönt. :)

HEH! Vi hörs imorgon bitches, godnatt :*


     

Kul å kolla igenom alla gamla bilder...hittade dom här t.ex

Höhö, kort hår den där tjejen hade. Kan det vara jag?

Av elina - 29 januari 2010 15:33

Jag tänker inte skriva så som jag skriver varje fredag...."åååh det är helg(L)"

fan, nu skrev jag det. MEN IAF!

Jag älskar helg sattteeeeeee!

Jag är iaf extremt sur idag, har haft mensvärk exakt HELA dagen!

Fyfan, mått illa osvosvosv. Hatar det.

Glad att det är helg så jag kan vila under den dom här dagarna och

inte måsta stå ut på skolan och sådär. Yesyes, skönt!

Justja, vi har lång helg dessutom...lediga måndag också så det blir också skönt.

Glad tjej här....fast ändå sur. (n) HAH

Ikväll kommer johan iallafall, då blir jag glad.

Vi ska äta god middag också, lasagne! Ina fick betämma så de bi ba! (L) HIIhiihihih

Jag är typ extremt typ liksom töntig? eller va?

Nej, nu ge jag mig....vi hörs sen :-D


Hahaha, gulligt!

Kolla vad liten timmy ser ut =)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards