elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av elina - 1 mars 2010 14:21

Chaaaacha :))))

Hemma från skolan nu och känner mig fetaaaast oja. Åt sjukt mycket lunch!

Haha, ska iaf packa för att åka till pappa nu, testar att åka dit ikväll igen ;)

Förmodligen så stannar jag där ett tag nu iaf. höhö!

Alla är så wannabeeeee mig känner jag, hahah...jag får aldrig vara ensam med att

vara JAG. Herregud :') hahahaha, jag dör (L)

Men iallafall (jag har kommit på att jag använder ordet iaf väldigt ofta) så ska jag till

Johan idag så skriver antagligen sent ikväll eller imorgon så...

Hörs!







Av elina - 1 mars 2010 07:23

Godmorgon!

Sitter och äter frukost vid datorn nu samtidigt som jag försöker sminka mig &

fixa håret. Det går faktiskt awesome. (y)

Ousch vad dryg det känns med en ny vecka nu....

Jag är så otroligt less på skolan så det är inte sant, måste försöka stå ut så jag får nå betyg överhuvudtaget.

Skönt att det är lov nästa vecka   

Haha men nu ska jag skynda mig för jag upptäckte precis att klockan är rätt mycket.

Så vi hörs någon gång senare :)



Uppdatering:


  veri sessi blev man idag....gaaahr :)

jag är inte allvarlig med den undre bilden :d

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards