elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av elina - 9 mars 2010 22:59

Åt lite av glassen men började typ må illa så åt inge mer, ska nog sluta med sånt där.

Så himla gott är det egentligen inte........

Började kolla på en film också, den var helkonstig och tråkig så la ner det också.

Ska göra ansiktsmask nu och sen gå och lägga mig!

Återkommer imorgon (hihihihi), godnatt :)




Diskuterade med en pojk om typ att många var dumma i huvudet...

Vi kom sen fram till att om alla skulle vara som mig så skulle det ju vara underbart!

HAHA

Av elina - 9 mars 2010 21:41

Var skitmysigt med Linn ikväll :)

Trevligt att prata om massa skit osv, du är bra du Linn!<3


Ska lägga mig och kolla på någon film nu m. b&j, mys det också.

Känner mig sjuuukt jäkla tjock nu men ändå kör jag på det, smart Elina!

Orkar inte bry mig just nu ;)

Skriver kanske någon innan jag går och lägger mig, cyaaaa.


 

Sessig bild innan vi solade ;)


 

Haha, sexigt oja! på bussen påväg hem.


 

sesssiiiii


  jag tror att jag är något ;)

Av elina - 9 mars 2010 18:01

Om en halvtimme ska jag ta bussen in till stan med Linn för att sola och sedan

gå på uh och mysa, asmysigt blir det!

Vi hörs senare :) ha en trevlig kväll ni andra!

Av elina - 9 mars 2010 15:28

Hej igen :)

Kom hem för typ 1 timme sen (y)

Tog inte bussen som skulle gå halv 12 för den gick tydligen inte då,

så gick hem igen och chillade sen gick jag tillbaka och åkte in kl 12 ;)

Träffade Johanälskling på jack and jones och sen gick vi typ runt,

jag köpte en mascara på Åhléns (h) känns ju kung. haha

Jag åkte hem vid 2 ungefär och gick då och köpte b&j på ica (a)

Nu sitter jag och kollar på fresh prince i bel air och hoppas att någon kommer hem

snart så man får middag! 


 

119 :- Åhléns

Köpte den här! Hoppas den funkar bra som dom säger ;p 

Av elina - 9 mars 2010 11:04

Ska alldeles strax gå ner till bussen, hörs senare!
Ha en kung dag alla :D


  Less på cambilder?

Ska försöka lägga in andra bilder också snart (a)

Av elina - 9 mars 2010 08:39

Ligger i sängen med datorn, ovanligt va?

Johan väckte mig liiiiiiiiiite för tidigt så nu är jag vaken, haha. (h)

Ska snart gå upp och äta frukost och sen ska jag duscha,

tänker inte ligga och dega länge idag för jag ska till stan med Johan vid 12 typ.

Ofc så kommer det ett inlägg innan jag åker iväg eftersom jag är som jag är ;)

Hörs sen!


Justja, lägger till det här för jag måste!:o

Jag är ju nörd i bdb och för ett tag sen startade dom ett nytt system så man

kan se när folk söker på ens namn typ.

Det är 13 anonyma som sökt på mig men inte kommit till min bdb eftersom den är låst,

det är creepy ju! Eller? Jag kanske inte fattar systemet riktigt men så som jag fattar det

så är det ju sådär...vad läskigt.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards