elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av elina - 16 mars 2010 21:06

FAN OCKSÅ!
Nu har jag gått å blivit sjuk, ganska dumt av mig att åka in till stan ändå....

GAH! Ska lägga mig och försöka sova nu...

Åh, vad irriterande...kommer ju nog ta en evighet innan jag får träffa Johan igen då...:(
FAN!!!!!!

Ja, godnatt då...

Av elina - 16 mars 2010 15:05

Är hemma nu och har varit det i typ lite mer än en timme.

Mådde sjukt dåligt efter lunch så gick hem men mår bättre nu så ska ändå in till stan och allt med Louise =) Nothing can stop me...eheh.

Aja skriver när jag kommer hem ikväll iaf, hörs sen! :)

Av elina - 16 mars 2010 06:30

Vaknade för en halvtimme sen och har precis duschat nu,

ska börja fixaaa mig.

Vi har nationella i engelska idag så det blir ju otroligt trevligt, längtar verkligen!! ;) haha

Nämen jag tror nog det ska gå bra faktiskt..=)

Efter skolan så åker jag och Louise in till stan och driver runt ett tag och sen ska vi äta nånting och SEN (heheh) går vi på bio :) vi ska se Alice i underlandet ;) vi är en aning efter.

En vecka efter....hah. Men vi gillare'!


Jag skriver ju ingenting förrän sent ikväll så ni få hare så bra idag osv,

vi hörs senare! =)

Sluta inte läsa min blogg! Statistiken stiiiiiger. (elle va man säg)


     

Jag och Lojzzzzis igen =)

(Jag har Lojzzans awesomly (haha Louise) snygga jacka på mig, den är assnygg!)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards