elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av elina - 2 mars 2010 20:51

Sitter nu och äter en JÄTTEstor macka för jag var hungrig!

Jag gick aldrig och kollade på tv för jag fastnade med datorn, heh...

Så har lagt in alla bilder jag har och fixat massa grejs nu, känns bra!

Ska i alla fall äta upp den här (fortfarande) JÄTTEstora mackan nu &

sen gå och lägga mig så hörs imorgon :)

Godnatt!


Varför jag ser såhär störd ut när jag äter macka vet jag inte men jag hade en liten

hej-titta-på-mig stund liksom så tänkte se störd ut då...för då får man oftast uppmärksamhet!

Ni märker hur mycket jag tycker om min webbcam!(L)

Av elina - 2 mars 2010 19:43

Haha, sitter vid min nya dator nu...jag bara...ÄLSKAR DEN!

Omg, den är så fin :'))))) hahah (a) TACK PAPPA!

Har liksom fått igång ganska mycket saker på den nu så jag har blivit glad,

älskar webbkameran (a)

Nu ska jag installera lite fler saker och sådär sen ska jag upp och kolla på vad det nu är som är på tvn kl 8 ;)

Vi hörs!



Söt och glad tjej :D (jag är ironisk med den söta delen)

Av elina - 2 mars 2010 18:13

Sitter och försöker få igång min dator på rätt sätt...otroligt nog går det bra!

Samtidigt fick jag veta något som gjorde mig sjukt irriterad...gaaaah.sgldfgjndfkg

Nu ska jag fortsätta med datorn och sen göra franskan och SEN läsa lite.

Hörs senare...!


Av elina - 2 mars 2010 15:33

Hej :)

For som sagt till pappa igår och då fick jag och min syster varsin bärbar dator :D

Himla naaaajs (y)

Men iaf nu står jag i bibblan på skolan och ska snart med bussen in till stan för att köpa present till Louise:)

Skriver när jag kommer hem!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards