elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av elina - 17 mars 2010 21:05

Sitter och kollar på medium med mamma just nu:)Ska snart gå och lägga mig för att vara frisk imorgon! Internet funkar inte så det är därför jag skriver från mobilen..hähGodnatt nu iaf:)

 
Av elina - 17 mars 2010 10:22

Har precis kollat klart på The house bunny, den var faktiskt asbra. häh


Nu ska jag kolla på Grease, den är mysig.

Jag är så himla hungrig också btw men vågar inte äta något...

Faan vad jobbigt jag hare nu, synd om mig :(

Skriver senare igen så hej.

Av elina - 17 mars 2010 08:34

Skriver igen för att jag har så jäkla tråkigt nu ju...

Igår på stan i alla fall så köpte jag två tröjor och ett puder!

Känns ju bra, lägger nog upp bilder på det senare osv.

Allt gick verkligen jättedåligt igår, haha.

När jag skulle betala kläderna så funkade inte mitt bankomatkort så Louise fick betala åt mig, där äre tur att man har en rik bästa vän ;) haha.

Gick iaf till banken och beställde ett nytt på en gång så jag hoppas jag får det så fort som möjligt!


Nu ska jag kolla på någon film tror jag, om jag orkar...vet inte vad jag annars skulle kunna göra...Blir iaf förmodligen The house bunny ;) hah.

Vad skevt inlägg det här blev....

Ajaaaa, lägger in bilder osv senare så hörs senare helt enkelt.

...

Av elina - 17 mars 2010 08:01

Ja godmorgon...

Ligger i sängen med datorn nu, har en sprängande huvudvärk och magen gör konstiga ljud....jag vill inte vara sjuk!:(

Jag har inte varit hemma från skolan för att jag varit sjuk på hur länge som helst,

jag har ju inte råd att missa skoltid...FAN

Ska bara ta det lugnt idag i alla fall, se till så att jag blir frisk!

Jag skriver väl mer senare antar jag....hörs sen.


 

Jag ser precis ut som den hääär, jappppp :(

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards