elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 14 mars 2010

(L)

Av elina - 14 mars 2010 20:54

For till Johan en sväng efter jag ätit och orkade inte skriva någonting när jag var där heller så dålig uppdatering av mig där.

Var där till halv 9 ungefär och nu ska jag gå och lägga mig!

Måste sova såhär tidigt för att orka skolan, vi hörs imorgon!
Godnatt :)


Av elina - 14 mars 2010 14:54

Någon som tror att jag gjort något annat än att sitta vid datorn idag?
Jag vet att jag inte gjort det liksom...haha.

Någon som är förvånad? Inte jag :)

Har alltså bara degat den här söndagen också, eller aa som alla andra dagar..

Får passa på eftersom skolan börjar imorgon ;b



Om vi ska tala om min rubrik så menar jag med det mitt smink,

tog en foundation som inte är min idag som tydligen var orange typ..haha.

Ser ut som en äkta äcklig fjortis, känns verkligen inte bra.

Iofs så tycker jag att jag ser ut som det med min foundation också för den är typ röd,

måste skaffa något bättre.....(jag vet att man kan ta annan färg, dah. Men när jag testade det förut såg jag ut som en geisha)

Någon som har tips på någon asbra foundation?  


Av elina - 14 mars 2010 11:55

Sitter nu och lyssnar på riktiga schlagerlåtar (L) mysigt ihi.

Ska snart gå och borsta tänderna och duschaaaa (inte håret hahahaha fin!)

och sen hitta på nå!

Måste fasn skaffa mig ett liv och inte bara sitta vid datorn på dagarna.


Jag längtar så sjukt mycket efter sommaren nu, tror jag dööör.

Så less på kylan (inte för att det är så kallt nu egentligen men..) och så less på snön!

När brukar snön försvinna?(a) hah snart väl? *hoppas*

Hörs sen iaf...   

Av elina - 14 mars 2010 10:13

Godmorgon!
Idag sov jag längre än vanligt för att jag somna typ 2 igår :o

Längre än vanligt var till halv 10 haha...

Var kanske ganska dumt att vara uppe så länge när skolan börjar imorgon,

men jag orkade liksom inte gå och lägga mig plus så blev jag upptagen med annat.


Nu är det samma som varje morgon,

ligga döhungrig i sängen och vänta på att pappa ska komma hem och göra frukost.

Åh, hahah nu kom han hem :d

Hörs sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards