elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av elina - 12 mars 2010 23:46

Nej Elina, nu ska du sova.


Jag ska gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna nu för jag är så himla trött,

har typ gäspat ihjäl mig!

Mina käkar har fått jobba hårt ikväll, lika bra att jag går och lägger mig så dom får vila.

Mitt liv är så innehållsrikt, jag gör så otroligt mycket när jag inte är med Johan.
Helt otroligt vilket liv jag har utan honom!:)-.-.-.-.- det där är ironi bara så du veteeee.

Godnatt nu iaf, i need to sleepa nu because annars i might die..(vhattt da fack is mai problem? me like min engelska och u do it också)

Sa jag godnatt? Godnatt.


roooompa, ehhehehehe

Av elina - 12 mars 2010 22:43

Kom nyss hem från min älskling, saknar honom redan!

Sitter iaf nu och äter digestivekex (h) haha gott.

Jag hade skrivit något annat för en stund sen men internet lagga så

det gick inte......grrr.

Vet inte vad jag ska göra nu, har inget liv just nu. Haha

Ska snart gå och lägga mig antar jag eftersom det inte finns något annat att göra,

skriver något senare ändååååå förmodligen om ni har otur! :)

Av elina - 12 mars 2010 17:50

Johan sitter och äter och jag kollar på, riktigt trevligt oja.

Vi spelade nyss kort för vi är coola typ..intressant.

Jag skriv när jag kommer hem, tjarråååå :)


 

finns inge mycket bilder på hans dator

Av elina - 12 mars 2010 12:43

Håller på att sminka mig just nuuu, trevligt värre..eller något.

Halv 2 ska jag, Julia och Morgan in till stan och typ äta och sen tar jag

bussen till Johan.

Skriver kanske någonting där så hörs senare!:)

Ha en kung fredag alla sötaaaa

Av elina - 12 mars 2010 09:55

Godmorgon!
Vaknade typ för 1½ timme sen men har inte orkat he på datorn förrän nu.

Kvällen igår var rolig, jag var asglad osv så jag var rolig...även fast det mest var

jag som skrattade åt mig själv så var det kul!:)


Jag har kommit på att min statistik sjunker om jag inte skriver så ofta som jag brukar,

så jag ska fortsätta skriva på mitt sätt och vara så jobbig som jag är.

Jag vet att ni gillareeee! :)

Nu ska jag iaf gå och duscha och sånt där trevligt,

skriver mer senare ofc så hörs!: )

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards