elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av elina - 13 mars 2010 22:38

Hemma från älskling nu ;b

Var trevligt även fast jag fick 'damp', du älskar mig ändå Johan :)

Fick ännu mer damp när Anna Bergendahl vann....fast det gick fort över typ.

Kanske inte så farligt att hon vann egentligen men bara det att den JAG tycker var bäst inte vann. Det är alltid så, ALDRIGALDRIGALDRIG vinner den JAG tycker!

Väldigt irriterande, ville grina typ.


Just nu sitter jag här och är rädd och äcklad....

Tror någon ovälkommen människa är i detta hus, tänker inte skriva något olämpligt nu men den människan är verkligen inte omtyckt av mig...om det är den människan jag tror.

Vågar nog inte gå och lägga mig förrän dom åkt hem.... :o

Så jag kommer sitta uppe och typ gäspa ihjäl mig osvosv, jobbigt läge Elina.

Jag säger godnatt nu i alla fall för jag skrivit alldeles för mycket idag så ni ska inte behöva läsa mer från mig så...GODNATT :)<3


Av elina - 13 mars 2010 15:54

Mitt hår har sitt egna lilla liv...

Efter jag duschade idag så hedde (hehe) jag ingen mousse i håret för jag tänkte

det skulle få vara platt och utan volym för en dag...

Men icke...satte upp håret i en boll ett tag och wops så såg det ut såhär sen:

Hahah, trollhår typ :( jättestökigt liksom....

Det enda positiva är att det luktar awesomely gott eftersom jag hade hårinpackning (6) hihi.

Nu ska jag snart äta och sen beger jag mig till....hmm....Älskling :)
Blir melodifestivalen osv där, himla mys!

Ni få ha en riktigt trevlig lördag också hörs vi kanske senare ikväll ;)


Av elina - 13 mars 2010 14:28

Jahej igen!

Har fått mycket gjort sen sist...eller nja.

Har duschat (bra jobbat elina!), gjorde hår-inpackning som luktade jenka mmmh mysigt värre..eller nåt, skrivit några fler ord på recensionen, det går verkligen inte bra med den...sen har jag kollat på Sean banan på youtube, å fyfan va jag skratta (A) hahahaha! Det är verkligen kul...(a)

Nu ska jag göra någonting bra i mitt liv och inte bara sitta här med datorn,

Julia sa nyss att hon ville utmana mig i Lips (6) så blir nog det snart!

Jag skriver mer senare, ni kan va lugn...ehehhhh.


HAHAHAHA, kolla och njut (a)

- Nah det e en slida som man sticker in kniven i

- Vem fan vill lägga en kniv i en slida din jävla mrlgmlkdmd.?!

Av elina - 13 mars 2010 11:06

Nyss ätit frukost så nu är jag mätt <3 hah

Har lagt mig i sängen igen så ligger här helt deg med datorn i knät och lyssnar på alla finalbidrag för att välja ut en favorit, ångrar dom jag sa innan. Haha

Dom var inte särskilt bra egentligen, har blivit en aning påverkad av några som tyckte att I did it for love var en av dom sämsta.

Jag tycker inte att den är en av dom sämsta men den är kanske inte så bra så den kan vinna.

En av dom sämsta måste ju vara Jag vill om du vågar haha, så töntig.

Typ lilla melodifestval låt....-.-

Har börjat tycka om Keep on walking väldigt mycket så jag tror det är min favorit(a)


Tänker inte skriva ett långt jäkla inlägg om bara melodifestivalen för det är inte så viktigt egentligen, kommer nog inte så kolla så mycket ikväll...bara kanske.

Det enda som är värt att kolla på är Dolph! Haha:D

Var mycket roligare med mello förut, nu har det blivit jobbigt bara för det är inte schlager längre :( jag älskar alla riktiga schlager låtar!

Kul att det blev ännu längre nu med ännu mer Melodifestivalen grejs....BRA ELINA!

Ska ta mig upp ur sängen nu och förmodligen ta en dusch (ovanligt?) och sen ska jag försöka komma igång mer med recensionen, svårt att veta vad jag ska skriva för det var en svår bok;o

Haha, aja skriver mer senare :)

(Förstår er om ni inte orkat läsa det här, jag brukar inte orka läsa alldeles för långa texter..förutom mitt eget för det är så otroligt intressant. Skääämt åsido(vad det betyder vet jag inte. Haha, jag gjorde parantesgrej i parantesgrejen:( ))


HAHA, snyggt

Nu vill jag allvarligt veta vem ni tycker ska vinna?!



Av elina - 13 mars 2010 09:44

Godmorgon! :)

Ligger i sängen med datorn nu osvosv ni vet.

Jag är hur hungrig som helst men orkar inte gå upp och göra frukost själv

så jag väntar på att pappa kommer hem så han kan göra.

Jag har varit vaken sen halv 8, vilket känns ganska jobbigt för jag ville sova lite längre eftersom det snart är dags för att kliva upp kl.6 och sådär igen. Blä för skolan.


Jag antar att ni vill veta vad jag gjort i sängen sen halv 8   

Haha, jag har läst ut den där fucking boken som jag tvunget skulle läsa ut under lovet,

omg how duktig är inte jag dåååå? Känns ju awesome.

Så nu är det bara å börja skriva recension för att bygga upp mitt svenska betyg!

Lälälä, nu skrev jag saker som alla måste anteckna osvosv.

Haha, hörs sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards