elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av elina - 7 mars 2010 22:26

Hej :)

Kom nyss hem från älskliiiing, han är så himla bäst.

Sitter nu och kollar på wallander och äter macka, jag har ingen aning om vad wallander handlar om just nu för jag börja kolla precis ju..

mycket intressant är det! haha

Ska nog gå och lägga mig efter det här, jag får se.

Skriver ingenting mer ikväll iaf så vi hörs imorgon!:)

Godnatt.


 

Johan Jönsson, jag älskar dig så otroligt mycket!
Har sagt det så många gånger och kommer säga det minst 100000 gånger till,

jag kommer aldrig sluta älska dig.

Av elina - 7 mars 2010 13:46

Ja, läxa på lov är ju underbart!

Jag har inte mycket läxa att göra men och behöver egentligen inte göra det just nu

men jag gör det i alla fall.

Har skrivit klart en engelska uppgift och skickat den till min lärare och ska nu läsa en

bok som jag måste läsa ut så snart som möjligt så jag kan skriva en recension!

Det är inte tråkigt att läsa så jag överlever med den här lilla läxan ;)


Jag skriver väl antagligen mer senare eftersom jag är sån nörd i bloggen.

Känner att jag kanske skriver alldeles för många inlägg om dagen...?

Jag får alldeles för lite kommentarer också, vill fortfarande att ni ska kommentera mycket. Så kom igen nu!   

YES

Av elina - 7 mars 2010 12:08

Tjahej!
Har precis kollat på Yes man, hahaha fan va rolig Jim Carrey är. Han är underbar!

Nu ska jag gå upp och äta frukost för jag har inte gjort det än..(a)

Sen ska jag fräscha till mig lite, försöka att inte vara deg. HÄH


 

Av elina - 7 mars 2010 09:45

Ligger i sängen med datorn (a)

Vaknade för typ en timme sen men har bara legat fram tills nu.

Jag hoppas pappa och Melvin kommer ner snart för att åka till coop så jag

kan följa med, annars blir jag ledsen.

Kul att åka iväg osminkad och störd ju...

Kände efter nu lite och känner att jag har ont i huvudet, fan va jobbigt.

Ska nog kliva upp snart så jag inte blir alldeles för deg!

Jag skriver mer senare så vi hörs!:d


Visst ser jag helt normal ut på mornarna?(hur stavas det egentligen?)

Av elina - 7 mars 2010 00:12

Jag sitter och borstar tänderna nu, la mig i soffan för ungefär 1½ timme sen

och wops så somnade jag tydligen..

Nu ska gå och lägga mig!

Hörs imorgon, godnatt

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards