elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av elina - 15 mars 2010 20:07

Kom hit för typ 1½ timme sen ;)

Har packat upp mina två stora väskor, två påsar och min lilla väska nu.

Känns som att jag kanske tar med mig liiite för mycket varje vecka? Eller inte :)

Ska ju faktiskt vara här i två veckor så behöver ALLT liksom!


Nu ska jag typ kolla på lite saker på datorn sen gå till konsum en snabbis bestämde jag precis, sen ska jag sova.
Ska försöka klara av att lägga mig kl.9 idag   (riktigt ful gubbe det där)

Så jag säger godnatt nu för det räcker med inlägg för idag känner jag!(:

Heh, GODNATT!  


Jag älskar dig!  

Av elina - 15 mars 2010 16:06

Ett tips från mig till er ;)

Ställ aldrig en tallrik fil på sängen och sen sätter ni er, för då lutar tallriken och filen rinner ut........Bra jobbat Elina, du lyckas alltid!   


Har inte börjat med att packa än för jag har inte orkat,

börjar lite senare. heh

Skriver bara ett inlägg nu för att jag kände för det,

skriver ingenting mer förrän jag typ är hos mamma ikväll eller något...

Sitt inte uppe och vänta...eller jo gör det ;) skämmmmmmmmmt åsido.


Hör av mig senare iaf! 


  Sista cambilderna från den här datorn på två veckor nu.

Kolla och njut...eller ignorera dom :)

Av elina - 15 mars 2010 14:35

Hola bitches!

Hemma från skolan nu..slutade 14.05, nöjs! that is why i love måndagar.

Ska typ packa och städa rummet nu iaf för jag ska till mamma när min far kommit hem,

det blir trevligt för jag saknar min gullimama.


Fick höra idag på skolan att det är 59 dagar kvar av skolan, fatta vilken panik jag har!

Känns så otroligt jobbigt.....!

3 veckors skola nu först sen påsklov och sen är det bara å stå ut resten.

Jag orkar verkligen inte, känns inte bra alls..känns inte som att jag kommer få dom betyg jag egentligen vill ha fast inte visar...blä.

It suuuux :(

Ahwellll, höreees senare.


 

Hihi, jag och Louise idag på skolan. Cute i knooow.


 

Japp, jag har världens bästa kamera på mobilen!!

Jag är inte sådär kort...tyvärr så är jag aslång. :(

Av elina - 15 mars 2010 06:42

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost (y) vaknade för typ en timme sen ;)

Somnade inte förrän 22 igår för så dum som jag var så började jag fixa något på datorn som tog mycket längre tid än jag trodde.


Skola idag iaf...känns jävligt drygt.

Kul å träffa alla (en vecka utan dom!) men jobbigt med sjääälva skolan liksom, blä.

Aja, ska skynda mig å äta nu...eller inte för jag har mycket tid på mig.

Hörs sen iaf!


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards