elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av elina - 8 mars 2010 22:07

Kom nyss hem, sitter och äter safari yoghurt nu (a) hihi gott!

Jag ska äta någonting mer tror jag...eller kanske inte.

Sen går jag och lägger mig någon gång!
Jag kanske klarar av att inte lägga mig så sent ikväll, orkar inte det.

Hörs imorgon, godnatt!



Johan är min prins!

(fast han sa jag var prins när jag egentligen är prinsessa!)

Av elina - 8 mars 2010 17:02

Johan tvingade(!!!!) mig att ta en tidigare buss så nu är jag här,

kom hit för typ en halvtimme sen och nu håller vi..*host* på att göra mat.

(det är bara han som gör det eftersom jag sitter här)

Jag ska inte äta här så varför hjälpa till?(A) haha jag dukade!!

Nu MÅSTE jag komma säg tönten så hörs sen ikväll! puss


fina bilder man kan hitta

Av elina - 8 mars 2010 14:29

Har inte gått ut någonting, någon som är förvånad?

Inte jag iaf :D jag var i alla fall för lat för att gå ut så har bara degat!

Ska snart börja klä på mig lite vettiga kläder och sminka osv, ska tydligen

ta bussen till Johan halv 5 så borde alltså börja snart.


Om ni läser kommentarerna på förra inlägget så ser ni att jag och Daniel

haft en liten fight ;)

Men jag gav efter, efter ett tag för han hade faktiskt rätt...tyvärr.

I did it for love-Jessica Andersson är riktigt bra men We can work it out- Andreas Johnsson är bättre av någon anledning så det är min nya favorit nu.

Tro inte att jag är rädd för Daniel och det var därför jag tycker som han nu,

så är det verkligen inte! Jag är inte rädd för någon, jag är tuff!


Så...vad tycker ni nu då?;)

Av elina - 8 mars 2010 12:24

Sitter just nu och lyssnar på Jessica Anderssons låt I did it for love!

Den är sjukt bra, min favorit (a)

Ska iaf nu föna håret sen ska jag gå ut lite hörs senare!


Vilken är din favorit?

Av elina - 8 mars 2010 10:05

Första dagen på sportlovet på riktigt nu då ;)

Ligger i sängen och chillar som fasn, riktigt skönt.

Ska snart bege mig uppåt, haha ska upp och äta frukost!

Sen blir det dusch och sånt där.

Vad jag mer ska göra idag vet jag inte, förmodligen bara chilla. höh

Vi hörs senare iaf!


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards