elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av elina - 10 mars 2010 21:56

Heeeeeeeeej :) *tönt*

Kom hem för typ en timme sen och har kollat på Grey's anatomy tills nu (y)

Nu sitter jag och äter bj..det som fanns kvar liksom..typ ganska mycket faktiskt..

Mår dåligt för varje sked jag tar, haha.


Ska kolla om det finns någon trevlig som man kan chatta med nu,

annars tror jag att jag går och lägger mig.

Jag är trött och less på att vara vaken nu egentligen så förmodligen ska jag sova!
Godernatt. =)

Av elina - 10 mars 2010 13:33

Har precis ätit mat, för ina var så duktig och kokade ris. *stolt*

Ska gå upp och diska eller något sånt okul och fördriva tid i typ en timme,

tar liksom bussen då till johaaannnnnnn.

Jag ska sluta skriva ofta för jag är jobbig, fast jag gillar att vara jobbig.(L)

NU LÄMNAR JAG DATORN, hejdå :)


jag älskar ta bilder med min...ehm..webbbis (L)

Av elina - 10 mars 2010 11:46

Har precis duschat och insåg då att mina skinkor var alldeles röda,

otroligt trevligt det känns att jag brände dom igår! Nej...dom är asfula :( jag ledsen.

Hur fasn kan det bli så att jag bränner bara dom men ingenting annat?

Stackars ina.... :(


Nu ska jag läsa eller något, förmodligen inte...

Jag hittar på något ett tag i alla fall och sen ska jag till min johan någon gång(L)

Av elina - 10 mars 2010 09:26

Godmorgon :)

Ligger i....aa ni vet vad vad jag gör.

Vaknade för ungefär 40 minuter sen eller något och har hittills gjort....ingenting.

Ska springa och kissa för jag är jättekissanödig, intressant för er oja.

Sen blir det nyttig(!!!!!!!!) frukost och sen ska jag fetchilla,

vad gör andra människor idag? kul om man fick nå svar. ;b

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards