elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av elina - 2 februari 2010 19:39

Jag skiter fullständigt i om ni tycker jag är dryg som lägger upp ÄNNU ett inlägg idag.


Satt och kollade igenom massa gamla bilder och kände att jag ville dela med mig!


haha, fattar inte hur jag överhuvudtaget tänkte när jag tog bilden?

typ "åh jag är jättesöt om jag blundar och putar ut läpparna lite" herregud


mormor och jag (L) saknar min sötmormor!


HAHA! det här kommer jag ihåg, jag och julia höll på å baka pepparkakor

och plötsligt kom mamma med kameran och vi liksom ba  *heh le stort och låtsas som om vi inte ätit upp halva degen*


Sofia, minns du?:)<3


 

Javisst, jag tycker jag är extremt söt på den här bilden.

*försöker pressa ihop brösten så dom ser stora ut*

(bilden togs innan skolavslutningen i 7an)


Så varsågod, riktigt trevliga bilder för er!
Det är tillåtet att kommentera!! (det betyder att jag verkligen vill ha kommentarer!!!!haha)

Av elina - 2 februari 2010 18:38

Rebecca Weil, visst älskar vi varandra? Ja gumman det gör vi.

Jag Elina Cp Sondell tager dig Rebecca Tönt Weil till min äkta maka i nöd och lust.

Hur mogen är jag då typ vah liksom? hahahaha.


Jag pratar med min älskade Rebecca på msn (hoppas inte johan blir arg på mig nu),

hon älskar mig!

Vi har så otroligt smarta hjärnor, ingen fattar hur vi tänker.Puss på de

Men seriöst nu, min dator är ju störd i huvudet!(ja, min dator har ett huvud!!!!)

Den är full med virus typ, jag dör. :(

Det är jobbigt juuuuuu, snälla papa fixa (L)

Fick precis för mig att dra på fest eller något, grymmest kul det sku va.

(menar inte att supa, bara fest typ.)

Rebecca baby, fest snart! oja (L)

Nej vafan nu ska jag sluta skriva för det här blev så otroligt oseriöst,

vi hörs senare igen. puss

Av elina - 2 februari 2010 16:20

Hej, hemma från skolan nu...

Hämtade pluttis på dagis idag igen, det är synd om han för han har

så små ben så det är jobbigt att gå. lillplutt (L)jag älska'n

Dagen har varit rätt okej...inte för att någon bryr sig men det

är kul att skriva iaf!

Nu ska jag träna på franska glosor sen öva mer på låtarna.


Sjunger alltså på torget imorgon från kl 16.00

vet inte exakt när jag sjunger men någon gång mellan 16-16.30

Kom gärna och kolla!


Hörs sen.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards