elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av elina - 20 februari 2010 21:49

Godnatt.   

Av elina - 20 februari 2010 13:33

Gjort mycket idag känner jag...

Ätit frukost, duschat, försökt raka benen med en hårborttagningskräm som

luktade förjävligt + så funkade det inte alls!, rakat benen på rätt sätt, städat samtidigt som jag kollar på Bring it on 3.

Awesome Elina!!

Ska se klart filmen och sen ska jag klä på mig (haha det har jag dock inte hunnit) och sminka mig osv...

Ikväll kommer Johan hit och han ska sova här..(tror jag?)..min helg är p e r fecto.

Skriver mer senare ofc,ciaaooo ;)

Av elina - 20 februari 2010 09:30

Chaa :)
Ligger i sängen med datorn som jag oftast brukar göra på helgmornar ;)

Jag är på gr8 humör eftersom det är lördag! Hoppas det kan hålla i sig hela dagen...

Funderar på vad jag ska göra idag iaf...kanske ska gå ut och gå en sväng

om det inte är för kallt...hoppas inte.

Men nu tänker jag gå ner & äta frukost!

Hörs senare :)


   

Igår på idrotten ;) jag och weilbaby styrketränade!!

Ni ser ju bara på bilderna här hur vi verkligen var inne i träningen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards