elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av elina - 7 februari 2010 21:14

Orkar inte med ensamheten här nu längre (hehehe), så jag ska gå och lägga mig.

Tänkte bara att ni skulle få veta det så ni hänger med liksom.

Godnatt :)

Av elina - 7 februari 2010 18:29

Ingen johan här längre, otroligt tråkigt...

Sitter här på golvet och skriver med han på msn, jag överlever.


Ska bara chilla ikväll så underhåll mig eller något (h)

vad händer i era liv sista helgdagen eller vad man ska kalla det?:-)


 

gullig bild på jag och plutt, jag älskar dig.

Av elina - 7 februari 2010 14:33

Jag och Johan har lite problem, vad för problem får ni inte veta :):):):)synd.

Folk verkar tro att jag är smart, det känns bra. hihih

Jag vet aldrig vad jag ska skriva när Johaaaan är här, jobbigt läge oja.

Tänkte bara lägga upp en gullig låt, lyssna även fast ni inte tyck om rapppp.

PÖWS


jag älskar johan <3

du betyder allt för mig

Av elina - 7 februari 2010 09:53

Chachaaaa, dålig update igår...heh. Johans fel. :)

Johans öga har svällt upp, han tror att han ska dö typ...jobbigt.

(han ville att jag skulle skriva det) Men det är riktigt synd om han iaf.

Har ingen aning om vad jag ska skriva mer för jag är tom i huvveee,

hörs sen. (y)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards