elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av elina - 8 februari 2010 20:36

Äntligen hos mamma, fasn vad jag saknat dig mamsiii :o

Stan idag iaf...det var trevligt, fick träffa älskling så wonderfuuuul vare:):)<3

Har inte direkt något intressant att skriva....

Jag har bråttom nu för jag ska måla naglarna och sen gå och lägga mig, heh.

Nationella imorgonbitti så jag måste sova mycket!!

Tänkte bara visa er vad jag köpt idag för jag faktiskt gjort det, omg elina. DUKTIGT!

Hörs imorgon iaf, godnatt.


 

149:- h&m

Köpte den här tröjan för den var så himla mysig, hihi.




59.50 :- h&m

Billig skit men det gillas!

Av elina - 8 februari 2010 12:24

Chacha, står bredvid Timmis i bibblan på skolan...

Har slutat nu liksom, ska in till stan om typ en timme

för bussen tydligen inte går förrän då...-.- BRA MAX, BRAA!!!! haha

Ska iaf leka lodis på stan med weilbaby och camilla, och timmi (lite)...kanske max också? Nu måste jag kolla något weili visar på andra datorn...hörs när jag kommer hem. Pusshejdaaaahhhh:)


  

vacker bild från bibblisdatorn(L)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards