elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av elina - 22 februari 2010 21:12

Jahej...var hos johan till typ 8 och då hämtade pappa mig...

var hos honom i typ 10 minuter sen börja jag grina (av någon störd anledning?) och ville tillbaks till mamma.....

det är något fel på mig....igen!

Är hos mamma nu iaf och stannar här ett tag till, får se hur länge.

Nu ska jag försöka sova så jag kanske kan må lite bättre, hoppas på det iaf...

Klump i halsen är inte skönt faktiskt......

vi hörs imorgon, godnatt.

Av elina - 22 februari 2010 15:33

Nu har jag packat och ätit middag!

Om typ 40 minuter går min buss så då åker jag till johan,

sen ikväll åker jag till pappa.

Skriver imorgon förmodligen, för orkar nog ingenting ikväll.

Vi hörs!


_________-_________

Ja, då var det här slutet på...det här?:s

Det är inte jobbigt alls, det känns bara så otroligt skönt.

Det kunde ha varit på annat vis nu, men nu är det som det är

och jag orkar inte försöka göra något åt det.

Over and out.

;)

Av elina - 22 februari 2010 13:33

Är inne på 3e filmen nu! haha

Först I taket lyser stjärnorna sen Wild child och nu It's a boy and girl thing.

Otroligt trevligt att kolla film med sig själv hela dagen ;)

Gjorde faktiskt min egen lunch också...stolt över mig själv.

Blev ris och kyckling sallad, gööötttttt oja!

Men nu ska jag gå ner och se klart It's a boy and girl thing, jag skriver mer senare.
Tjatjaaa, vi hörs!


ni tycker om att se bilder på alla filmer jag kollar på ;)

Av elina - 22 februari 2010 08:28

Godmorgon :D riktigt jävla GOD morgon :D (förlåt för att jag svor)

Det skulle vara friluftsdag med skolan idag och jag skulle till skyttis med några.

Men eftersom det är så kallt idag så blev det inget så jag stannar hemma!

Otroligt skönt!! Ska fetchilla hela dagen, oja!

Kolla på film osv...mitt iv är underbart (L)

Skriver mer senare så vi hörs!:)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards