elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av elina - 12 februari 2010 23:35

...jag behöver bara skriva av mig lite....

Ingenting blev som det var tänkt nu ikväll, eller asså...efter johan åkt.

Ett jävla liv blev det och ja...mår inte så bra nu..

Som jag skrev så skriver jag inte det här för att ni ska tycka synd om mig

eller bry er eller något sånt....behöver bara skriva det.

Så det här blir sista inlägget för ikväll helt liksom...Nu går jag och lägger mig.

godnatt....


Livet gör verkligen ont ibland.



 

min mamma är världens bästa, jag älskar dig!

Av elina - 12 februari 2010 22:07

Johan for precis...:(

Tidigt för han är tönt! Nejmen, han skulle träna imorgon så han behövde soooova.

Han är failarN, lövli älskar han japjap.

Nu ska jag hitta på något trevligt, kanske kolla på film eller något.

Orkar förmodligen inte skriva något mer ikväll så det här blir sista inlägget för idag!

Hörs imorgon, godnatt osvosvosvosv! ;)


 

(jaaajaaaa, jag bryr mig inte om ni tycker jag är dryg nu!)

Du är mitt liv, min kärlek och min bästa vän.

Utan dig så är jag inte hel, utan dig så skulle jag gå under.

Jag lovar dig att jag är din i alla lägen, mitt hjärta tillhör bara dig.

 Jag älskar dig så mycket, Johan.

Av elina - 12 februari 2010 15:11

Äntligen fredag ! (L) alla vet att jag älskar helg. hihi

Har egentligen ingenting att skriva men tänkte uppdatera för kul ändå, höh.

Ikväll ska jag vara med älskling och sådär så det blir mys,

vad ska alla andra göra ikväll?


 

söta tjejer, jag älskar eeeer plus mig själv japjap.

Asså seriöst, är jag lång eller inbillar jag mig bara?
Jag vill INTE vara lång!!

Av elina - 12 februari 2010 07:04

Godmorgon :)

Fan vad skönt det känns att det är fredag, en dag till att stå ut den här

veckan sen heeelg. Underbart!

Jag chillar rätt rejält idag, har precis duschat och borde sminka mig och

fixa håret osv...men int gör ja de ä'. Jag sätter mig här och skriver istället!

Vi har hemkunskap första timmen så jag kan nog chilla lite, gör inte så mycket

om jag kommer typ 3 minuter för sent. häh

Nejmen nu måste jag faktiskt fixa mig och det, skriver senare när jag kommit hem.

Ha en bra dag :) hejdå.



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards