elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av elina - 4 februari 2010 18:39

Som rubriken säger, häh. trevligt oja :)<3

Jag är irriterad för att fredrik och alla ni som satt bredvid mig idag

på skolan lovade att kommentera men ni har inte gjort det!
Jävligt dålig stil!1111oooooone

det var allt, hihi puss

Av elina - 4 februari 2010 15:47

Så nu är jag hemma (y)

Jag har otroligt ont i huvudet faaaktiskt, haft det sen igår -.-

synd om mig, oja.

Aja nu ska jag iaf göra nå grejs sen vid halv 5 ska ta bussen(!!!!!)

in till stan och sen byta(!!!!!!!) buss så jag kommer till johan på nå vis (h)

Haha, otroligt stolt jag känner mig varje gång jag åker buss själv.

Skriver när jag kommer hem sen ikväll, hejdå :-)

Av elina - 4 februari 2010 12:35

Igår kunde jag inte skriva någonting för åkte till stan direkt efter skolan

och sjöng på torget, sen vare kör & sen kollade jag på esteterna som hade schlager-show typ. Treeeevligt!

Nu sitter jag iaf på skolan bredvid Fredrik och Weilbaby :)

Trevligt är det , lööllööllölölölöll.

Vi har nån cplektion så man int behöv gö nå, de ä också trevligt.

Snart ska vi i bandet ha spelningsak typ, oja najsnajs.

Haha seriöst inlägg (L) hörs sen :):):):):) :* 




Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards