elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av elina - 21 februari 2010 22:37

Sett klart The rocker nu, asbra film! värd å se den med!!

Men nu ska jag gå och lägga mig faktiskt.

Vi hörs imorgon, godnatt.


 

Söt pojk som var med i filmen ;) inte lika söt som Johan men (a)


----------------------

Måste få skriva det här bara!

Fyfan, det här håller inte länge till...

jag kommer inte kunna hålla min länge till...

så jävla förbannad just nu...fyfan....

Av elina - 21 februari 2010 20:33

Ligger nu i sängen med datorn i knät, precis kollat klart på The ugly truth...

Bra film! se den;)

Ska kolla på en till film nu och det blir The rocker..ingen aning om vad den handlar om

men den ser störd ut så det får ba bli bra!


 



  



 

Av elina - 21 februari 2010 18:13

Älskling åkte hem för typ en timme sen...känns så konstigt när han åkt jämt :o

Nu ska jag iaf gå på ica och köpa b&j, det blir gött deeeet.

Sen blir det glassn+sängen+film= min ensamma söndagkväll!

Ska njuta som satan faktiskt eftersom det är sista helgkvällen eller vad man ska säga...

Hoppas alla haft en trevlig helg :)

Vi hörs senare!


amagad, hur söt är inte jag på denna söndagkväll? haha...;) skääämt åsido..ser död ut.

Av elina - 21 februari 2010 09:58

Chacha bitches, vi somnade jättesent igår tydligen...haha?

Nu har vi precis ätit frukost och ska göra något tråkigt nu :)

Vad gör ni idag?

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards