elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av elina - 19 februari 2010 23:08

Mysaaaaat med mami (y) höhö vi började kolla på någon störd film om några ormar

på ett flygplan...ville inte se! så vi bytte till en annan störd film.

Orkar inte vara vaken något mer nu så ska lägga mig!:)

Men sofia la upp film från när hon och jag spelade/sjöng hide away-laleh ikväll

så tänkte lägga upp den jag med.

Kommentera gärna vad ni tycker!:)

Men godnatt!!


Jag ser helt fucked up ut typ....stirrar rakt in i pappret typ! haha

Tack sofia för att du spelade med mig ;)

Och tack Alma för att hon filmaaa ;b

Btw så är det jag som sjunger och spelar piano och Sofia som spelar gitarr

där på sidan om....(till er som inte känner mig typ..)

Av elina - 19 februari 2010 21:27

Chacha, kom hem för typ en timme sen och har pratat med älskling i telefon till nu tyyyp.

Himla trevligt haha, nu ska jag nog gå ner och mysa med mamma.

Hoppas alla haft en trevlig fredag!

Skriver ett inlägg innan jag går och lägger mig eller något, hörs sen!


bjuuuuder som satan!

ohyeah sexiiiimama....tjock! stökigt rum! WE LIKE IT

Av elina - 19 februari 2010 17:09

Håller på att välja ut nå kläder som jag kan ha ikväll, ska sjunga för kommungubbar typ.

Haha orkar inte ta något speciellt men jag kommer inte direkt ta mjukisbyxor. ;b

Aja, tänker inte skriva nå långt ointressant nu men tänkte bara meddela att jag lever

och vad jag gör ikväll ooosv.

Vad gör ni ikväll?

Av elina - 19 februari 2010 07:20

Sitter helt ofärdig (haha kan man säga så?) och borde börja fixa mig osv,

men jag orkar verkligen inte! Som jag skrev igår så ska jag fetchilla idag så

aldrig att jag ska stressa nu på morgonen liksom...

Det är inte säkert att vi har första lektionen så känns ju ovärt att gå dit om det inte blir någon, men nu när jag ändå klivit upp så kan jag ju faktiskt ta mig iväg till skolan!

Nu är det ju iaf fredag,det vet ju ingen, så jävulst skönt!

Ni vet att jag älskar helg osvosvosvosv så behöver inte skriva det idag. hähä

Jag uppdaterar när jag kommer hem så vi hörs då!

Have a nice daaaaaaaaaaaay (h)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards