elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av elina - 24 februari 2010 21:30

Oj, förlåt...

skrev ingenting när jag kom hem för att jag inte orkade he på datorn.

Sen när jag var hos Johan var jag påväg att skriva ett inlägg men hade inget speciellt

att skriva så ångrade mig.

Är hemma nu iaf och ligger i sängen för jag ska ju liksom sova (logiskt elina!).

Tänkte lägga upp bild på mig med en mössa som mamma gjort men jag orkar inte

lägga in den på datorn nu så jag kan ju visa den imorgon ;) haha

Hörs alltså imorgon som vanligt. Godnatt!

Av elina - 24 februari 2010 06:31

Godmorgon...

Har precis duschat och sitter nu med mackor och mjölk...haha jag tycker ju inte om mjölk?

och VARFÖR sitter jag med den vid datorn...igen?! Jag får försöka att inte vara så klumpig idag. Gl elina!

Aja, ska fixa mig osv nu sen har vi matte första timmen...

Vi hörs efter skolan eller något, hejdå :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards