elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av elina - 5 februari 2010 22:23

Hemma nu som ni märker, mellogrejse var helt okej!
Förutom att jag hade ont i huvudet som fan (ovanligt), håller på

att bli förkyld så det är jobbigt också, saknade johan och någon(-.-)

klagade på mig som hon alltid gör nuförtiden.....

Jappjapp, här är jag positiv!

Nejmen, jag är sjukt irriterad nu och vill bara lägga mig för

jag är så less just nu.

Saknar mamma, vill dit nu. Skönt det ska bli att bo där i 2 veckor från måndag.

Nu ska jag lägga mig iaf, kanske kolla på film eller något...orkar iaf inte vara uppe.

Godnatt vi hörs imorgon.


 

Detta var det jag hade på mig ikväll, tänkte att ni ville veta.

Jag vet om att jag ser ut som en fjortis en aning...och kanske slampig?

Men jag hittade seriöst ingenting annat, det blev som det blev och jag kände mig cool. Så kolla baaaa och tyck till om du har nå positivt å säga annars kan du

hålla käften!:-) Hihi.

Av elina - 5 februari 2010 16:58

Hemma nu, var inte öppet på um så jag blev sur.

Köpte absolut ingenting..eller jo en macka som inte var så god.

Nu ska jag försöka krusa mitt hår helt själv, LYCKA TILL ELINA!
Sen välja ut nå kläder för å ha ikväll eftersom jag ska på mello (y)

Trevligt ska det bli, oja! saknar jonkiiis<3 (fint smeknamn kom ja på nu) 

Hur ser alla andras fredag ut?:)

Jag vet att fredrik, axel och gustav ska spela rockband!
och jag bryr mig inte!!!! haha, gölligölllll. jag skojar, jag bryr mig!
Kommentera vad ni ska göra också gubbar.

Hörs senare ikväll!:)


gullig bild, oja. Vi är söt och vi vet om det.

Jag älskar dig johan, har jag sagt det?

Av elina - 5 februari 2010 14:28

Chachaaa, haha.

Är på skolan med weilbaby och vi ska snart in till staden!

Bussen går om 20 minuter, hihi.

Känns bra att det är helg nu, göttgött!:):):):):)

Ikväll blir det genrep på mello, himla nöjs oja.

De tyck vi om (y)

Jag är inte på humör att skriva seriöst därför det här blev

som det blev, hähä.

Skriver när jag kommer hem, höööörs :-)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards