elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av elina - 15 februari 2010 22:00

Ojoj, dålig update idag...

Men efter lunch så åkte jag, weil och timmy in till stan också var jag där fram till 7 ungefär...

dom åkte vid 5...så i två timmar satt jag och kollade på när mamma färgade håret

och klippte det. Himla snygg hon blev, oja!

Efter det så skyndade vi oss till kören som började kl7...kom typ en halvtimme sent (a)

Nu ligger jag i sängen och är så sjukt arg typ.

Måste sova nu...egentligen träna på ett kemiprov tills imorgon

men eftersom jag inte vet vad det handlar om så vet jag inte vad jag ska träna på.

Aja, godnatt!



Av elina - 15 februari 2010 07:20

Godmorgon..

Är seg som vanligt idag, men håller iaf på att sminka mig nu.

Är inte på något bättre humör, känns likadant som igår och jag fattar inte vad det beror på.

Får se vad jag gör efter skolan, kanske skulle till stan med Rebecca...

Skriver någon gång när jag kommer hem i alla fall.

Ciao.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards