elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av elina - 13 februari 2010 15:58

Sådär...nu är jag klar!
Ska dra iväg nu (säger fortfarande inte vart jag ska), kommer hem sent

tror jag så jag orkar inte skriva något då. + så har jag skrivit alldeles för många inlägg idag redan så det räcker faktiskt för idag. haha

Kan ju iaf visa vad jag har på mig ikväll för skojs skull liksom så lägger upp en bild...

Men jag hoppas alla kommer ha en trevlä lördagkväll iaf :)


alltså jag kan förklara bilden....jag vet att den ser hemsk ut för jag lutar mig typ framåt och armen på sidan där som ser helt stört ut....eller okej...jag kan inte förklara varför jag gör så...vet inte varför jag har sånt ansiktsuttryck heller faktiskt...ignorera det jag nu nämnt och kolla bara på kläderna! eller ignorera bilden helt å hållet...fast då var det ju onödigt av mig att lägga upp bilden..ni fattar vart jag vill komma...eller?

Av elina - 13 februari 2010 12:53

Jag kan inte inte skriva på bloggen...

har suttit framför datorn sen jag skrev sist!

Borde faktiskt gå ner och duscha nu, men jag chillar en stund till.

Jag får damp nu också, hahah...ni kommer ju ihåg att jag spillde mjölk över datorn

för ett bra tag sen nu, eller hur?ja de gör ni.

typ förstördes ju min datamus, asså det är nå lagg så det funkar bara inte.

Så nu måste jag använda saken som sitter på datorn (vet inte vad det heter?),

för jag vågar inte berätta för mamma och ulf att jag förstört den...:$

Det är skitjobbigt för mig, ja.


Bilden är söt för jag gör samma pose på dom tre första bilderna och det är MENINGEN!!

Den fjärde kom med för den smällte in så bra...dom undre är bara med för jag tyckte

min fötter såg fina ut.

(Jag tycker om att ha stora byxor och att göra "hej jag tror att jag är snygg" pose)

Av elina - 13 februari 2010 11:26

Godmorgon..typ :)

Vaknade vid 8 men låg och dega i sängen (som vanligt typ) fram till halv 10

och har käkat frukost med mamma och spelat kort (haha) tills nu.

På en stund ska jag gå och duscha tror jag sen ska jag iväg någonstans som är hemligt,tss. Så jag tänker inte berätta vad jag ska göra ikväll..för det är så otroligt

hemligt. hihi

Nu har ni något att fundera över!;)

Min storebror Timmy fyller iaf 16 år idag så grattis tönt :D<3

Du är great även fast jag oftast(?) är elak mot dig.

Men nu ska jag driva runt i mitt lilla(stora) rum osv, skriver kanske något innan jag går iväg.

Vi får väl se. Ha en trevlig dag!:)


 

har typ velat visa folk den här bilden länge för den är fin, erkänn?

seriöst, den är fin. Nejmen, fint att ögat är svart tycker jag.

Det mindre fina tänker jag inte säga för då kommer ni bara tänka på det.

Så...fin bild aight?

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards