elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under januari 2010

Av elina - 7 januari 2010 20:49

Haha, min rubrik förstår jag inte..?

Har suttit i några timmar(?) nu och kopierat över massa grejer från

den här datorn till en hårddisk som ska in i min nya dator.

Känns nice att jag får börja om på nytt, haha installera nya saker osv.

Den här datorn är redo för pension (h) haha de lät fint!

Har spelat gitarr och sjungit väldigt mycket ikväll också,

försökte spela in en video när jag spelade (och sjöng) en låt för en stund sen,

men som jag sagt förut så är inte jag och teknik så tight.

Kameran laggade sönder typ och ba stängdes av.
Spelade först låten och trodde det spelades in men icke, testade igen & samma sak hände! Min kamera tycker ej om mig.

Jobbig jag är som skrev sån lång text nu igen...gah.

Nu ska jag iaf gå upp och kolla om det är nå bra på tv,

annars så ska jag snart gå och lägga mig och kolla på film eller något.

Orkar inte vara uppe länge till ;b

Skriver imorgon!

Puss & godnatt!:-)


 

hahahaha, bara jag som tycker bilden är rolig eller?

knappast. GULLIGT VÄRRE TYP NÄSTAN LIKSOM

Av elina - 7 januari 2010 16:21

Fredrik vill att jag ska skriva att detta var för 4 år sedan..men det var för 3 faktiskt!

Det här är iaf från klassresan vi hade i 6an innan 6b splittrades, alla var så himla små. :o

Fredrik va riktigt söt här iaf, gulligt med dansen å det! hahahha. jag dör:')

Kommentera så han blir glad!;)

Av elina - 7 januari 2010 15:22

Japjap, hemma nu & jag lever!

Var inge hemskt egentligen, bara kul att skriva så..häh

Fast jag höll faktiskt på att dö ett tag, for hem typ en halvtimme tidigare för att

jag hade så ont i magen...kan bero på att vi hade hk?

Det gick över direkt när jag kom hem iallafall (h) hahah.

Jag har kommit på nu hur mycket jag älskar min tv/dataskärm!

Den är underbar :') hahaha nämen, den gör alla bilder så fina och perfekta!

Så alla bilder jag ser...dom ser bättre ut på min dator än på någon annans.

Det känns asbra, för då är jag typ bäst. ohyeah

Jag älskar min nya tröja också (a) den är typ fin tycker jag.

Nu ska jag inte ta mer tid från era liv, kommentera och visa att ni finns iaf!


Ja, visst är det en trevlig bild?

Jag gillar att se ut som att jag tycker att jag själv är cool.

Ville visa tröjan, därför jag la upp bilden egentligen...fast man ser den dock inte så mycket. Hehe, + den är inte särskilt speciell egentligen, men jag gillar den!

Av elina - 7 januari 2010 09:14

Är på skolan nu och Timmis står bredvid mig(h) haha

han vill gästblogga men han får ej för då kanske ingen vill läsa

min blogg någonsin mer! han tyck om mig just nu.

Hittills så har skolan vare nice, vi har dampat på som satan!

Haha, ska lägga in ett videoinlägg när jag kommer hem ;-)

Hörs senare idag!

 

Chaachaa det är timmis som skriver nu mohahahaha! Jag fick skriva även om hon sa att jag inte fick (h) Men nu puttar hon undan mig så hejdå.

Av elina - 7 januari 2010 06:53

Chaaacha! (hahaha, jag har gjort ''seriösa'' videoinlägg)

Som ni själva kan se så är klockan typ 7 snart...

jag ska åka till skolan om typ en halvtimme, men jag klev upp halv 6 -.-

Seriöst..varför gjorde jag det? fast iofs har det varit skönt att ha så mycket tid på sig (h)

Har ju hunnit göra videoinlägg ;) hahaha(a)

Ska sitta här och nörda ett tag tills far min kommer ner så vi ska åka (y)
Jag skriver när jag kommer hem, hejdå.

Hä än trävlig däg!:-)


   Titta vad seriös jag är idag, bra å vara seriös första skoldagen efter lovet!(y)

Av elina - 6 januari 2010 19:51

Här kommer en video från när vi -No regrets- spelade på sliperiet...

Johans mobilkamera därför det är så dålig kvalla.

Kommentera vad ni tycker ;b


Av elina - 6 januari 2010 19:12

Kom hem typ för några timmar sen, har inte orkat sätta på (ja, jag menar sätta på) datorn förrän nu.

Jag är sur och ledsen osv...jag är inte med johan.

Då är jag sur och ledsen..:(

Ska sova tidigt ikväll har jag bestämt också, så jag orka kliva upp till den

äckliga skolan.

Jag orkar seriöst inte börja skolan än....BLÄ

Elina ska se film snart.

Elina älskar att Weil är så störd(L)
Elina är oseriös idag.

Pusshejdå.


Av elina - 6 januari 2010 13:31

Nu har vi nyss äte, eller Johan åt sojabönor eller nåt sånt coolt..

jag åt en clementin för att jag inte var hungrig, häh.

Han vill tala om att han inte är vegetarian.

Vi har iaf dega i sängen hela dagen typ, johan är lite sur på mig för det...

fast han vet inte om att han är det typ.

Blir kvar här ett tag men skriver inlägg när jag kommer hem eller nåt.

ciAaAaaaO

have a nice day suckers :-)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards