elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under januari 2010

Av elina - 26 januari 2010 18:29

Kan franskan bra nu så tänker inte nörda så mycket mer i det.

Nu ska jag läsa lite ur en engelsk bok som vi måste läsa + kanske läsa en

annan bok också. Efter det ska jag se om jag hinner se en film som är lånad

av våran so-lärare!

Aj löv it, läxor alltså...mmmm (L)


    

vet vad ni tänker....är hon seriös med den där minen?
Svaret är: JA! Fullt seriös. Jag ser ut sådär helt enkelt,

och jag är stolt över att göra det!

Jag hoppas verkligen ni förstår ironi, annars är det ingen

mening att läsa min blogg.

Haha oj vad lång text det blev här men........

det jag egentligen vill komma till är att det här är en bild

från kreta i somras och jag saknar det...typ.

Eller jag saknar inte att jag brände mig som satan och fortfarande

har ärr typ...och saknar inte att jag var helt pluffs hela resan. (Pluffs betyder tjock) Men jag saknar värmen! Jag saknar sommaren i helhet!

Av elina - 26 januari 2010 16:02

Hihi, jag är inte sur jag är glad!

Men jag har upptäckt att folk omkring mig blir sur hela tiden, haha.

Asså blir sur pga mig, för att jag säger saker jag tänker...typ...eller jag menar

jag tänker inte när jag säger saker (A) förlåt...? haha

Aja, just nu sitter jag och äter mango (L) gootttttttt!

Snart ska jag göra franska osv :):):):):)

Tjaaaatja

Av elina - 25 januari 2010 20:20

Chacha ;)

Sitter med min nya dator nu! Aj löv it.

För den är inte lagg som min gamla och den går snabbt (h)

Tack papa, du er best. tihihihihihihi

Skulle egentligen gå ut med Louise ju men jag orkade inte (a) haha

Nu ska jag iaf snart krypa ner i sängen har jag bestämt mig för!

Förmodligen inte sova på en gång men ska ligga och ba mysa.

Skriver alltså inget mer idag, hörs imorgon!
Godnatt :-)<3

Nu när jag kommit till pappa så får jag ju äntligen träffa den här sötnosen!:)

Saknat dig lillebror<3 

Av elina - 25 januari 2010 17:02

Nu har jag packat klart och sådär, nu äre bara å vänta på pappa som ska hämta mig.

Förhoppningsvis så har jag en ny dator hos pappa nu så då kommer jag orka sätta på (LOFL) datorn. :-)

Senare ikväll ska jag ut och gå med Louise också förmodligen, wish us luck ;) haha

Aja, skriver mer sen någon gång. pusshej

Av elina - 25 januari 2010 14:27

Måndag idag.....hääh jag älskar iofs måndagar ibland, dom är chill.

Nu sitter jag och äter/dricker mjölk med typ müsli (a)

Höhöh, sen ska jag packa för att åka till pappa!

Hörs sen.

Av elina - 24 januari 2010 21:16

Statistiken ser bra ut...inte. Less jag blir på mina kära vänner som säger att dom

läser min blogg men ba ljuger!:o

Weil, Millaaaaa och Sofia har vare bäst den här helgen. Ni andra suger :-)
Iaf så ska jag gå och lägga mig nu, tidigt å bra (y)
Vi hörs imorgon, godnatt :)


ja, nu erkänner jag att jag är wannabe weil.

Jag kände för att ta en sån här bild i hennes ära...eller vad man säger.

Hon är wonderbaur and i laveeee hööör. puss babe du älskar mig

           ------------------------------------

Mitt hjärta är ditt älskling, nu och för alltid.<3

Av elina - 24 januari 2010 16:03

Jag vet inte ens varför jag har den rubriken, siiiick.

Just nu sitter jag och väntar typ...haha bra liv och sitta och vänta i två timmar!:)

Nejmen, jag ska typ göra något intressant tills johan kommer.

Trevligt för er att veta,,joooo.

Min hemska period börjar komma, det känns -.-

Sur och ledsen för ingenting, det gillas oja!

Hörs sen.....(L)

Av elina - 24 januari 2010 10:33

Chacha bitches!

Sitter nu och lägger över massa bra musik på mobilen (för johan jag orkar iaf (h) ),

orkade inte kolla klart på Forrest Gump igår så ska se klart den nu snart också.

Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen läsa lite så jag

kan göra recension och få upp betyget i svenska! ;m

Skriver senare som alltid :-)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards