elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under januari 2010

Av elina - 15 januari 2010 23:42

Hemma från min käre pojkvän, haha det lät fint!

Har nu tänkt att lägga mig och s....e på film :)
Nu blir johan arg (a) hiiihihäähhä, men hoppas alla haft

en trevlig fredagskväll! Den är inte slut ännu men ändå ;b

Godnatt så hörs vi imorgon!:)

Av elina - 15 januari 2010 15:14

Typ chacha bloggen, eller inte.

Jag är glad för att det är helg äntligen!

Skolan har varit okej idag iaf (y)

Frudddan var sjuk så vi blev ledsna dock :(

jobbigt med lilla snoppn din :(:(:(:(

Simning sista lektionen och vi simmade *host* 60 längder (h) haha

Nu ska jag sminka mig igen har jag bestämt mig för, ska till johan senare ikväll.

Middag med mami och sen diiit :)

Hähähä, intressant det här men jag har damp för jag glad pga helgen!(L)

KÄRLEK PÅ HELG!!:):):)

Hehe vad ska alla göra i helgen?:-)



 

sweet bild,elle huuuuur ? 

vet inte varför jag lägger upp den egentligen, mest för att

det såg så tomt ut utan bilder (u)

Av elina - 14 januari 2010 21:26

Kom precis hem från älskling, me missar han redan.

Han kommer hit imorgon iaf också ska vi göra mat ;m lyyyckat!

Jag sitter iaf nu och äter risifrutti (a) himla nyttigt, oja!

När den är slut ska jag gå och lägga mig, trött tjej här.

Japjap, aja godnatt!




Av elina - 14 januari 2010 14:46

Hejejejej.

Jag är glad nu, ähähäh typ.

Övning med bandet idag, vi började på en ny låt (y)

Det gick bra, haha ;b daniel älskaren!

Nu ska jag göra lite engelskaläxa och sådär...

Sen ikväll ska jag till älskling :)

TREVLIGT VÄRRE (L)

Av elina - 13 januari 2010 17:27

Fick en önskan att skriva ett "Elina tänker till" inlägg av Anonym.

Han tycker jag ska skriva om klimatet för det låter smart...

Ska se hur jag kan få till detta.......grrrrrr


Klimat är ett fult ord så jag tänker inte skriva det någon fler gång.

I alla fall så är jag arg på dom som t.ex inte slänger saker i papperskorgen

utan på backen när det står en papperskorg typ...3 m ifrån en...

Jag blir arg på dom som förstör i haven osvosvosvosv.

Någon som förstår vad det här handlar om? Inte jag iaf.

Jag kan inte skriva såhär.......

Men ärligt talat...så måste alla börja tänka till lite.
Jag vill faktiskt inte att jorden ska gå under om två år,

jag vill leva typ 50 år till eller nåt.

Så nu tycker jag att alla som läser det här ska börja tänka...

Vill ni dö eller? Nej juste, skärp er då!

Av elina - 13 januari 2010 16:10

Jag är glad just nu för att det här är sista kvällen jag inte är med johan (A)

haha jag vet jag är tönt men ändå :):):):):)

Imorgon johan, kanske fredag johan för jag ska tvinga han, lördag johan

sova här. Jag glad.

Nu ska jag testa göra lite so tror jag, annars ska jag kolla på någon film (y)

Vad gör alla andra ikväll?:) (som om jag aldrig frågat det förut)

Av elina - 13 januari 2010 07:17

Klev upp senare än vanligt idag! ehe

Halv 7 (a) och nu är jag typ färdig tror jag, sminkat mig och tränat mer

på franskan iaf (y)

Ska snart gå ner och äta, kl8 går vi till skolan ;m

Intressant det här ;) haha

Jag skriver när jag kommer hem au.

Häv a najs däj :)

Av elina - 12 januari 2010 21:53

För det första, min älskling är bäst i hela världen! :)

För det andra, det var inge mer.

hehehe. Nu ska jag sova.

Hoppas alla haft himla trevligt ikväll, jag har (h)...inte.

Hörs imorgon, godnatt!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards