elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under januari 2010

Av elina - 23 januari 2010 23:26

Hallååå, kom typ nyss hem från älskling.

Ska lägga mig och kolla på Forrest gump tror jag det blir

och sen sova :-)
Hoppas alla haft ännu en trevlig kväll som jag 8-) hööhöh.

Godnattttt <3


haha det här ser tydligen inte ut som jag, himla trevligt.

Lägger upp bilden för att det ska se ut som att jag är självsäker osvosvosv!

Eller asså..det är jag ju. Pueeeeeeews.

It's all black and white baby

Av elina - 23 januari 2010 12:35

Badet avklarat...eller vad man brukar säga?(A) haha

Det var skönt, fast jag höll på svimma men.

Syrebrist :o hahah jag är störd.

Nu ska jag chilla några timmar, läsa en bok tror jag!

Vad gör ni idag?:)


Måste bara lägga till här lite kort att mina bruds är bäst i hela världen!

Ni är världens bästa vänner vettni, förlåt för att jag sagt att ni inte bryr er.

Jag vet att ni gör det ju.

Jag älskar er louise, rebecca och camilla!:) <3

Jappjapp, jag är en tönt.


Hahah, nyktert (L)


  Ojoj, gammal bild men söt.

Av elina - 23 januari 2010 10:38

Ligger i sängen med datorn och kollar på tv.

coolt att man kan göra flera saker samtidigt!!

Jag ska snart gå ner och äta frukost,

efter det ska jag ta mig ett bad! (haha, det lät fult-.-)

Jag kommer ha det mysigt med mig själv ;-)

Haha, vi hörs senare iaf!


Av elina - 23 januari 2010 00:37

Asså...verkar det som att jag tror att jag är snygg?
För det tror jag inte...jag vet det! Nejmen seriöst....

hahaha. vad äre för fel på mig?

Nu ska jag lägga mig och sova!
Riktigt bra kväll med maj brooooods, är mätt som tusan. ähä

Aja, Godnatt hoppas alla haft en trevlig fredag ;)


       

jag kommer inte klara av saknaden, jag kommer inte orka gråta!

Av elina - 22 januari 2010 14:41

ÄNTLIGEN HELG JAPJAP!(L)
Jag är glad, ehehhehe.

Inte hänt något intressant idag...åkte skridskor på idrotten.

Fredrik var elak och jag kommer aldrig prata med honom mer!:)tackåhej

Ja, varsego fredrik nu fick du vara med i min blogg.

Axel däremot han var assnäll och passade mig hela tiden!
Varsego Axel nu fick du också vara med i min blogg.

Känns det bra för er nu?:)

Nu sitter jag och ska snart duscha eller något,

en stund innan 5 kommer tjejerna hit och sen går vi på mc och äter! :)

Efter det blire öjs här hos jag, lyckad kväll blir det japjap!(L)

Hur ser eran fredagskväll ut kära läsare?:-)

Av elina - 22 januari 2010 07:40

Har jag sagt att jag älskar fredagar?
eller jag älskar helg heheheheheh puss på att det är helg snart.

Jag orkar inte stressa trots att jag har bråttom,

jag kommer ju komma till skolan iaf.

Det brukar jag iofs alltid men, haha.

Vad skriver jag?
Aja, min datamus laggar idag igen...får den att funka ett tag

men sen laggar det....det är typ mjölk inne i hålet så det glappar.

Sitter här med ett glas mjölk bredvid datorn igen, fattar inte varför jag gör det

när jag vet att jag är klumpig och förmodligen kommer spilla ut det.

Haha, vafan skrev jag nu? nejmen....jag är keff idag.

Nu ska jag fixa håret osv sen drar jag till skolis.

Ha en bra dag ni andra!:)

Av elina - 21 januari 2010 20:38

sätt ihop rubriken som ni vill (h) haha jag har damp.

Älskling for precis :( sakna han redan!
Kommer inte ses förrän på lördag. Gahr!
Jag älskar dig så himla mycket.

Nu ska jag iaf göra klart engelskan sen gå och lägga mig!
Tjatjaaaarrrååå.

Av elina - 21 januari 2010 15:47

Sådärja, klar med So:n!

Fan vad skönt det känns, japjap.

Hoppas jag blir godkänd, annars blir jag ledsen...

Nu ska jag ta och klä på mig lite vettiga kläder,

har liksom degkläder just nu!

Sen ska jag äta och städa lite på rummet,

johan kommer senare :)

Trevligt!!GSDSDON

Jag är så otroligt stolt över mig själv, det får jag vara.

piws

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards