elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under mars 2010

Av elina - 7 mars 2010 00:12

Jag sitter och borstar tänderna nu, la mig i soffan för ungefär 1½ timme sen

och wops så somnade jag tydligen..

Nu ska gå och lägga mig!

Hörs imorgon, godnatt

Av elina - 6 mars 2010 16:45

Hej igen :)

Har precis sminkat mig och bytt kläder (y)

Hah, gick aldrig ut...har suttit och degat vid datorn hela dagen!

Nu ska jag upp och chäka maaat och sen kommer Johan så jag skriver mer idag när jag har tid/om jag har tid.

Ha en gr8 kväll!


  Ärligt talat, det är inget fel på mig!:)

Av elina - 6 mars 2010 13:09

Tyckte det blev fint med den där rubriken faktiskt satteeee jag ska ha den!

Sitter just nu och pratar med Stina på msn, hon är underbaaart bäääst japp.

Har hittills bara duschat, fönat håret och klätt på mig degkläder,

det går inte så bra med att gå ut hah.

Men ska nog göra det snart tror jag, om jag orkar.

Ikväll i alla fall ska pappa och Ragnhild på Buddy holly (eller vad det heter?)

så Johan ska komma hit och vi ska typ vara barnvakt åt bäbisMelvin ;)

Mysigt, absolut :)

Vad ska ni göra ikväll? :)


Ska skriva det här nu som jag tänkt flera gånger men glömt bort.

Jag ser att ni läser men jag skulle gärna vilja att ni kommenterade lite också,

i'd love to höra vilka som läser och vad ni tycker om bloggen osv.

Så nu kan ni ju faktiskt svara på vad ni ska göra ikväll ;)

Haha, HÖRS SEN :D


-------

Det finns stunder då jag tänker mer på henne än på dig.

Aldrig mer.

Av elina - 6 mars 2010 10:36

Godmorgon! :)

Kom precis hem från coop med pappa och Melvin, det är typ deras liv på helgmornar.

Jag vaknade typ kvart över 8 -.- känns ju kul när jag somnade typ 1 igår a....

Kommer förmodligen vara astrött idag!

Nu om en stund ska jag gå upp och äta frukost sen blire dusch osv så jag får känna

mig lite fräsch. Senare på dagen ska jag gå ut och gå lite för det är så otroligt fint väder, får vårkänslor när jag är ute nu.

Längtar verkligen till våren och sommaren o de ;) heh!

Jag skriver mer senare så hörs!:)


Trött tjej som inte vill visa hur hon ser ut just nu!!

Ha en jättebra dag alla!

Av elina - 5 mars 2010 23:31

Hemma från Louise nu och är så himla trött.

Jag faila två gånger när vi målade för jag typ tappade ut färg på golvet, ops.

Har varit mikkkee roligt med dom iaf, utom på slutet för då vare tört eller något..

Jag vet knappt vad jag skriver för jag är så trött, huvva.

Typ död </3

Nu ska jag gå och borsta tänderna osv så godnatt!

Av elina - 5 mars 2010 16:48

Har gjort en familj nu på sims och ett hus, bra elina!

Känner mig inte töntig alls, nejdå.

Orkade inte spela något efter att jag gjort det där så jag la ner det liksom.

Nu ska jag byta om till nå andra kläder tror jag och sen bara vänta på att Louise

ska höra av sig ;p

Jag, Terese och Sandra ska vara hos henne ikväll och måla hennes nya rum ;)
Haha, kommer nog bli väldigt lyckat tror jag!!

Vi ska äta pizza och annat slisk och bara umgås också, kommer ju bli gr8.

Har saknat töntarna Sandra och Terese mycket, vi har inte gjort något sen den

gången vi bowlade typ ;o

Jag skriver kanske någon gång innan jag åker eller när jag kommit hem sent ikväll,

vi hörs någon gång iaf :)

Have a najs kväll!

Av elina - 5 mars 2010 14:29

Jahej :)

Tänk att jag är så bra på att veta vilken tid jag kommer hem ;)

Nu ska jag spela sims ffs! haha tufft jag vet :D ska försöka få det att funka iaf!

Jag är så otroligt glad just nu så jag hoppas verkligen det håller i sig :)
Så skönt att det är sportlov! Chilla är vad jag ska göra nu (y)
Fast har dock lite läxor att göra ändå men det gör ingenting...

Haha jag skriver mer senare för nu är spelet igång, hörs!'



   

Våren är påväg, det känns.

Som jag sa till Camilla, det luktar påsk ute (L)

Av elina - 5 mars 2010 07:13

Godmorgon!

Har fixat mig klart nu och ska snart gå upp och äta frukost.

Känns så otroligt skönt att det är fredag nu, ingen skola på en hel vecka (L)

Sportlov(e) here i come..eller något :)

Tänkte lägga upp bild på "dagens outfit", haha det blir ju intressant ;)

Så enjoy osvosvosvosvosv (louise du älskar det där!!) sen hörs vi vid halv 3 ungefär!:)


Dettaaaa har jag på mig idag (A) Kolla där bak på min säng, fin kudde eller hur?:d




Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards