elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under mars 2010

Av elina - 4 mars 2010 21:16

Hej :)
Sitter just nu och kollar på Desperate housewives som är inspelat sen i tisdags (y)

Sen efter det ska jag gå och lägga mig!

Haha, btw jag skrev ju tidigare att det var något fel på internet uppkopplingen på min

bärbara...det var så att jag råkat stänga av det på en knapp (a) Hehe!

Men aja, skriver imorgon så hööörs, godnatt!



asfin bild javet :D

Av elina - 4 mars 2010 06:31

Tjahej, håller på att fixa mig och sånt nu för skolan. ähä

Det är redan något fel på min bärbara dator, den kan inte uppkopplas till internet (eller vad man nu säger?) så jag fick lov att starta enhannarn iställe. (fin stavning där!)

I alla fall så ska jag till Johan typ direkt efter skolan så jag kommer inte skriva någonting då men kanske när jag kommer hem ikväll.

Så hörs då! :)

Av elina - 3 mars 2010 19:55

Har precis camat lite med Linn ;) haha otroligt coola är vi!

Nu har jag gått upp för att kolla på tv med Ragnhild :)

Grey's anatomy börjar ju ikväll! Måste se det faktiskt..

Går och lägger mig direkt efter det för att jag måste sova! hah

Skriver ingenting mer ikväll så godnatt :)


Hahaha, vi faila typ hela tiden för vi fick inte igång webbarna men tillslut så ;)

Sweet, huh?

Av elina - 3 mars 2010 18:39

Jag skriver den här bloggen för mina vänner (typ).

Det är mest dom som läser och förväntar mig ingenting annat...

Att några andra personer läser gör mig ingenting och det känns bara roligt,

men när då någon helt okänd börjar kommentera att min blogg är tråkig för jag

skriver om hur mycket jag hatar folk osv blir jag irriterad...


Jag skriver ibland korta texter om hur jag känner här för att jag ibland (som vanliga människor) blir arg och behöver skriva ut mina känslor!

Jag har för det första aldrig skrivit att jag hatar dom, bara att jag var grymt irriterad...

Och för det andra så har jag aldrig bett dig att läsa min blogg eller kommentera,

men tydligen så har du så mycket till liv att du bara måste kommentera en 15årings blogg och berätta för mig att jag är omogen osvosvosv.

Jag behöver inte vara mogen, speciellt inte här eftersom jag driver bloggen för att mina vänner tycker det är kul att läsa.

Så snälla du, läs inte min blogg om den är så tråkig enligt dig för jag har som sagt inte bett dig att läsa. Jag kommer fortsätta skriva så som jag vill så din "hint" gav ingenting.


Uppdatering: Haha, ja okej...u got me!
Jag tog åt mig som fan...och tänker fr.o.m nu tänka på allt jag skriver och tänka på vad du sagt....JAG ÄR OMOGEN!

Av elina - 3 mars 2010 17:54

Det var något stört med sims grejset så la ner det,

min skärm är för stor eller något.

Nu ska jag kolla på film eller göra matte...förmodligen blir det film. häh


Svar till personen som skrev "i'm gonna straighten you down bitch": Marita tydligen, vem är du?

Av elina - 3 mars 2010 16:53

Kom hem för en liten stund sen...

Gick till mamma efter skolan för det var nå människor som kollade på vårat hus

idag (y) hoppas vi fåre sålt!

Just nu håller jag på att installera sims på min stationära (A) hahaha!

Aslängesen jag spelade så jag fick bara lust eftersom jag inte har något att göra

ikväll. Har fått låna typ hur många spel som helst av Louise så det är bara

å installera för mig nu! Jag är tuff.

Jag saknar min älskling btw :( han är och tränar nu och sen ska han typ göra läxa

hela kvällen, jävla skolan......!

Jag ska själv göra lite skolarbete då faktiskt...fast ska mest spela sims...(a'

Men jag skriver mer senare så hörs!:)



Någon som ser vem jag försöker likna? ;) HAHA


(btw, någon kommenterade "i'm gonna straighten you down bitch" eller något liknande...undra vem det kan vara? kom gärna fram..hah)

Av elina - 2 mars 2010 20:51

Sitter nu och äter en JÄTTEstor macka för jag var hungrig!

Jag gick aldrig och kollade på tv för jag fastnade med datorn, heh...

Så har lagt in alla bilder jag har och fixat massa grejs nu, känns bra!

Ska i alla fall äta upp den här (fortfarande) JÄTTEstora mackan nu &

sen gå och lägga mig så hörs imorgon :)

Godnatt!


Varför jag ser såhär störd ut när jag äter macka vet jag inte men jag hade en liten

hej-titta-på-mig stund liksom så tänkte se störd ut då...för då får man oftast uppmärksamhet!

Ni märker hur mycket jag tycker om min webbcam!(L)

Av elina - 2 mars 2010 19:43

Haha, sitter vid min nya dator nu...jag bara...ÄLSKAR DEN!

Omg, den är så fin :'))))) hahah (a) TACK PAPPA!

Har liksom fått igång ganska mycket saker på den nu så jag har blivit glad,

älskar webbkameran (a)

Nu ska jag installera lite fler saker och sådär sen ska jag upp och kolla på vad det nu är som är på tvn kl 8 ;)

Vi hörs!



Söt och glad tjej :D (jag är ironisk med den söta delen)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards