elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under januari 2010

Av elina - 29 januari 2010 15:33

Jag tänker inte skriva så som jag skriver varje fredag...."åååh det är helg(L)"

fan, nu skrev jag det. MEN IAF!

Jag älskar helg sattteeeeeee!

Jag är iaf extremt sur idag, har haft mensvärk exakt HELA dagen!

Fyfan, mått illa osvosvosv. Hatar det.

Glad att det är helg så jag kan vila under den dom här dagarna och

inte måsta stå ut på skolan och sådär. Yesyes, skönt!

Justja, vi har lång helg dessutom...lediga måndag också så det blir också skönt.

Glad tjej här....fast ändå sur. (n) HAH

Ikväll kommer johan iallafall, då blir jag glad.

Vi ska äta god middag också, lasagne! Ina fick betämma så de bi ba! (L) HIIhiihihih

Jag är typ extremt typ liksom töntig? eller va?

Nej, nu ge jag mig....vi hörs sen :-D


Hahaha, gulligt!

Kolla vad liten timmy ser ut =)

Av elina - 28 januari 2010 21:39

Jag fattar inte ens min rubrik, so...don't ask!

Jag är astrött nu! Måste verkligen verkligen sova nu!

Blev lite ändrade planer så jag åkte till Johan istället btw, häh.

har jag sagt att jag älskar honom? hmmmmmmm....kanske.(L)

NU iaf ska jag sova, fin mening där:)

Haha godnatt och blubba lugnt!(eller nåt)

Av elina - 28 januari 2010 16:39

Jag har försökt förklara den här låten och videon för massa,

HÄR ÄR DEN IAF!
Älska den!!! <3<3<3<3<3(eller dö)



"oh that's dirty"

Av elina - 28 januari 2010 16:06

Nämen heluuu. haha

Äntligen hemma!:o

Slutade typ 14.50 men kom inte hem förrän nu!

Dom där människorna som skulle komma idag...

dom var här när jag kom hem så fick åka iväg lite.

Nu sitter jag iaf och äter mango :) har jag sagt att jag älskar mango?

Det gör jag iaf! (L) LAAAV

Ikväll kommer johan iaf, trevligtttttt jappjapp babyyyy (h)

Skriver senare som jag alltid gör :)

BYEEEEEEEEEEEE


Gör en dagens :)

Dagens humör: Glad som vanligt!
Dagens borde: Söka hjälp!!
Dagens frisyr: Utläppt äckligt!
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens klädsel: Jeans-tights, linne och kofta.
Dagens planer: Johan.
Dagens vill ha: Johan :)
Dagens längtan: Johan :O!
Dagens fundering: Hm...har funderat över mycket idag!
Dagens beroende: Mobilen :):):)
Dagens personer: Louise och Johan.
Dagens roliga: Louise!

Dagens låt:  My horse is amazing (eller vad den nu heter egentligen)

Dagens bild: För den är gammal :) u know u love it!

     

Av elina - 27 januari 2010 21:03

Chaaaaaaa ;p

Haha, hemma från älskling nu...

Blev inge länge för han var trött och jag behövde tydligen

komma hem tidigt för att jag måste städa mitt rum!

Pappa säger att det måste vara KLINISKT rent!!! "KLINISKT ELINA"

Jag liksom ba...vaaaaah? vadåra?
Han vill inte berätta, jag är nyfiken :(

Nå folk som ska komma hit imorgon :o omg, undra vad det är för typer....hm?

Aja, måste sätta igång med det nu då!
Sen går jag och lägger mig, godnatt :)

Av elina - 27 januari 2010 15:55

Stressar nå otroligt just nu, fattar inte ens att jag skriver ett inlägg

när jag har såhär bråttom!

Om en halvtimme går bussen in till stan, nu har jag kastat i mig mat

och gjort onödiga saker.

Har kör kl5-halv7....fyfan vad jobbigt!

Men efter det så ska jag till Johan iaf :)

Vi har varit tillsammans i 3 månader idag btw :))))<3

jag älskar dig!

Aja, vi hörs senare någon gång!

Av elina - 27 januari 2010 07:05

Sitter här och har precis ätit frukost, klivit upp ganska tidigt så jag hinner allt osv.

Det är skönt att ha mycket tid på sig juuuuuuu.

idag äntligen har jag min favorit tröja, hehhh.

Det är ganska segt med tvättning i mina hus...och eftersom jag vare hos mamma

två veckor så har jag inte kunna använda den för den varit här!:o

Haha, intressant! Idag har jag den iaf (L)

 

den är inte speciell alls men jag älskar den ändå!;m


Aja, nu ska jag snart till skolan (y)
Vi hörs när jag kommer hem :)

Av elina - 26 januari 2010 20:57

Sådärjaaa, nu har jag varit ute och gått lite med julia.

Mysigt, hähähähäh. Mycket det finns att prata om när man inte träffats på länge!

Haha. Nu ska jag iaf sova så jag orkar kliva upp imorgon som vanligt. ehe

Hörs imorgon, pusspårumpan.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards