elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under februari 2010

Av elina - 10 februari 2010 21:27

Måste skynda mig i säng nu!! haha har panik.

Om jag inte somnar på en gång kommer jag få ännu mer panik,

måste sova mycket så jag orkar med nationella prov imorgon igen!
I think i'm gonna dö. Tänk att jag tar tid till att skriva här...-.-

omg, so addicted...oja.

Aja, skriver imorgonbitti förmodligen!

Godnatt puss.

Av elina - 10 februari 2010 15:26

Hemma från skolan nu!

Kom några minuter försent till skolan imorse men min mattelärare tyckte om mig ändå...

Nu har jag faktiskt ganska bråttom men ni vet ju hur jag är...jag skriver ändå.

Ska inte skriva långt så det är lugnt...

Åker in till stan med buss(!!!!!!!) 16.20 ungefär och möter johan där någonstans

om vi lyckas hitta varann, sen åker jag till han om jag fattat rätt.

Han kanske inte har planerat in mig i sitt liv idag men man kan ju hoppas.

Men vi hörs senare, hejdå!


 

bild från skolan idag...gillar mitt ansiktsuttryck här! haha

smög in själv på toan för att ta lite ego-pics, det gillas.


tvingade in Lojzz o Weil också så det blev mycket fina bilder med dom ;) höhö

Av elina - 10 februari 2010 07:05

Ligger i sängen med datorn nu, jag borde egentligen börja fixa mig och sånt

men jag orkar inte just nu. Gör det när jag har skrivit klart!

HAHA, hittade precis min mobil, jag har letat den nu en stund på morgonen...

märkte nu att jag låg på den, häh.

Iaf så vet jag inte om jag kommer komma hem någonting efter skolan,

om jag hinner så skriver jag då annars skriver jag senare ikväll.

Vi hörs! :)

Av elina - 9 februari 2010 21:02

Ojojoj, det här blir typ 5e eller 6e inlägget idag....jag måste sluta med det.

Det räcker med 3 tycker jag...maximalen (bara för att jag inte ska skriva max) blir 3!!

Kom hem nu iaf, det var trevligt där borta tycker jag. Det var det.

Andreas är min bebis och nu ska Elina sova, godnatt!



Det här är något jag bara måste skriva...

Jag är fullt medveten om mitt beteende, jag vet nog vad ni tänker om mig..typ.

Jag vet att jag har ett extremt annorlunda skratt när jag har damp (som är ungefär 24/7).

Jag vet att jag inte har smarta åsikter så ofta(Daniel sa det?).

Jag vet att jag är väldigt bitchig och har ett hett temperament...

Jag är medveten om hur jag beter mig men jag tänker ändå inte ändra på mig,

det går rättare sagt inte.

Det här är den jag är och ni får helt enkelt leva med det,

jag vet en som lärt sig leva med det och det är min bästa vän. HAH

Ni andra verkar inte fått tjohong (eller vad jag ska använda för ord) på mig,

Alltså ni förstår mig inte, ni förstår inte hur jag tänker överhuvudtaget...

(åh nu börjar jag med sånt här igen......)

Jag har ingen sjukdom, jag är inte efterbliven, jag är fullt kapabel till att tänka

som alla andra (eller nåt, nu låter jag smart! (för jag är smart, nu gjorde jag parantes grej inom ett parantes grej) ja), jag är precis som er fast ändå inte alls.

Lär er att leva med mig eller försvinn. puss


Av elina - 9 februari 2010 18:34

Jag är så less atm, blev det nuuu helt plötsligt...

Less på folk, less på att folk verkar tro att jag är efterbliven och korkad.

Jag lovar er, jag ligger på samma nivå som er!

Less på att jag inte är med johan.

Nu vet ni hur det ligger till.


Nu åker jag på kör med mami, wish me luck. puss



 

ni gillar mina ben!!!!!!!! fuckers

Av elina - 9 februari 2010 17:18

Haha, ärligt...vad töntig jag är. (vad jag menar med det får ni tänka på)

Just nu håller jag på att göra ugnspannkaka så mamma blir glad, hihi.

Har försökt att träna på franska glosorna nu ett tag, dom var fasn svår den här veckan. Hah orkar typ inte men måste ju.

Ska se också om jag ska följa med mamma på hennes kör-övning ikväll, jag får seeeee.

Så ser min tisdagkväll ut, jag saknar johan.

Vad gör alla andra?

Av elina - 9 februari 2010 16:01

Sitter och kollar på oth just nu, det är mysigt.

Har egentligen ingenting att skriva för jag är så ledsen....

Hände något jobbigt på skolan idag, gustav....och alla andra vet om det! :(

Skriver när jag kommit över det här.....

Av elina - 9 februari 2010 06:40

Måste börja med att säga till Fredrik att jag inte la mig halv 9 utan typ halv 10,

och somnade inte förrän halv 11 för mina naglar inte torkat (A)


Nu sitter jag pigg som en tönt och håller på att äta frukost!

Har kokat ett ägg och är 100 på att jag verkligen är den mest oerfarna

människan på det området...(eller nåt? det är ju så otroligt svårt!!)

Klev upp ungefär kvart i 6 iaf så nu är jag pigg, måste skynda mig och

äta så jag kan börja sminka mig osv.

Kanske skriver något mer innan jag går till skolan, lägger upp bild kanske?

Annars hörs vi när jag slutat skolan! :)


Ville lägga upp bild på mina söta tofflor för jag är kär i dom, eller kär är väl att överdriva...eller nej, JAG ÄLSKAR DOM! babeeeeeeeeeees (L)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards