elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under februari 2010

Av elina - 2 februari 2010 16:20

Hej, hemma från skolan nu...

Hämtade pluttis på dagis idag igen, det är synd om han för han har

så små ben så det är jobbigt att gå. lillplutt (L)jag älska'n

Dagen har varit rätt okej...inte för att någon bryr sig men det

är kul att skriva iaf!

Nu ska jag träna på franska glosor sen öva mer på låtarna.


Sjunger alltså på torget imorgon från kl 16.00

vet inte exakt när jag sjunger men någon gång mellan 16-16.30

Kom gärna och kolla!


Hörs sen.

Av elina - 1 februari 2010 19:52

Seriöst, jag har ju skrivit förut att jag och tekniken inte fungerar så bra ihop...

men nu är det värre än så typ, nu är det liksom så att tekniksaker hatar mig!
Ni vet ju att jag fick en ny dator i början av förra veckan...och nu helt plötsligt

så står det att jag har typ 13048935 virus! vafan?!
Jag har inte laddat ner någonting men det blir ändå såhär, jag fattar ingenting :(

Jag blir så less på att det alltid ska bli fel för mig!
Tur iaf att jag har en pappa som fixar allt!(y) brabra

Haha, åh nu blev det lång text :( va jobbigt för er.


Jag saknar johan också, ovanligt nej.

Jag älskar johan också, det har ni aldrig hört.

Nu ska jag iaf öva litelite till på låtarna sen ska jag lägga mig och kolla på tv och sånt,

då somnar jag väl tillslut antar jag.

Vi hörs imorgon!


här har ni som undrat hur stor min skärm är ett svar..eller nåt.

fast den ser otroligt skev ut här faktiskt..såhär ser den inte ut :o

Jag borde kanske inte lägga upp bilden, men nu gör jag det!

Varsågod!

Av elina - 1 februari 2010 17:26

Haha, rubrikis (L)

Äre bara jag som tycker att min blogg är otroligt seriös?!

that was ironi förstår ni.

Har sjungit och sjungit hur mycket som helst idag känns det som,

nötit/nött (eller vad man säger?!haha) på 3 låtar men det känns ändå inte bra.

Har typ världens fulaste röst insåg jag idag, ska nog sluta sjunga!:-)
(kommer inte känna såhär typ imorgon tror jag haha)

Men det är jobbigt för jag tror att min röst är ful, eller jag är rätt säker

på att den är ful. Jobbigt läge. Bry eeeer (L)

Svar till Ante med A ;) : Jag och några andra från skolan ska sjunga

några låtar var. Om det skulle varit spelning med bandet skulle det nog stå

SPELNING MED BANDET!

Sådärja, nu har jag väl informerat er om intressanta saker...

har bara en sista sak att säga...jag vill ha en ny gitarr!:(

Jag ska sälja min och köpa en ny, någon som vill köpa min?:-D haha

Vi hörs senare iaf ;) pöws

Av elina - 1 februari 2010 12:48

Hallå :-)

Nu sitter jag och har det så otroligt kul..eller nja.

Haha, ska öva inför onsdag tänkte jag...(ska sjunga på torget då)
Vi får sjunga flera låtar var men jag vet inte vilka jag ska sjunga,
är typ osäker på alla som jag tänkt.
Någon som har något förslag? Säg till dirriiii isf!
Men ska alltså öva ett tag nu och sen vid två ska jag hämta lillebror
på dagis. Vi hörs senare as usuaaaaaaaal!
"stand up tall, visa vart skåpet ska stå  "
Av elina - 1 februari 2010 08:02

Jahaa...vaknade såhär tidigt även fast jag är ledig...

Jag kan ju tala om att jag inte la mig så tidigt som jag sa heller.

Jag är trött och vill sova men kan inte somna om :( det är jobbigt.

Jag tror jag ska kolla på någon film (a)

Hähä jag skriver senare :)


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards