elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av elina - 1 maj 2010 21:54

Är hemma nu igen för Johan är typ väldigt sjuk egeeentligen.

Ska dit imorgon ändå men (a) häh

Kollar på någon film som går på 4an nu och äter bj, görr!

Ska inte vara uppe nå länge ikväll så jag går nog och lägger mig efter filmen.

Hörs imorgon, godnatt!:)

Av elina - 1 maj 2010 13:26

Ojjjdaaahh, är hos Johan nu helt plötsligt. amagad, hihi.

Ska vara här tills imorgon (y):)

Skriver när jag känn för't sen eller något.

ciaaaaooo

Av elina - 1 maj 2010 10:39

Ligger vaken i sänga nu å ha gjort de i typ lite mer än 1 timme, nöjs.

Har inte orkat kliva upp + så är det massa folk (låter som massa folk iaf) här så har inte kunnat somna om....TACK-.-

Väntar på att papa ska komma hem så jag kan äta frulleeee, hehe han gör alltid den på helgerna så man slipper själv.  

Har inget mer att skriva för stunden så jag skriver mer seeeeenare.

nöt

Av elina - 1 maj 2010 01:04

Nu är jag hemma..blev väldigt sent för att vara jag.

Sitter och borstar tänderna nu och ska liksom snart gå och lägga mig.

ÄNTLIGEN(L) häh. Mysigt å sova (a)

Har varit en nice kväll så det var väl bättre att fara ut än att bara ha varit hemma å sovää ;)

Men ao, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sådär,

& sen kryper jag till kojjjjsss 8)

Godnatt och hoppas ingen har skadat sig ikväll ;o

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards