elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av elina - 10 maj 2010 22:17

Okej....jag skriver ett till inlägg för jag fick plötsligt damp bara!

ÄRE OKEJ Å HA MED SIG 3 PAR SKOR ELLEEER?!!?!??!?!?! Typ jao, orkar inte ta ut dom nu iaf eftersom dom ligger UNDERST!

Hittar inte mina uppladdningsbara batterier...jag är frustrerad.

Jag måste skynda mig men sitter vid datorn istället, jag är dum i huvudet (i)

hååhåhähähähähähaaäahehhehe, sådärja, nu var jag färdig med dämpät.

Ciao belliiiii :)

Av elina - 10 maj 2010 21:47

Ja vad ska jag säga? Hah...

Grinade nyss, grinade när jag åkte, grinade när jag var där. Japp jag är tuff.

Allvarligt...jag kommer sakna Johan så sjukt mycket ju....är bara så :(

Han är världsbäst för mig och that's thaaat lix.

Jag är snart färdigpackad! Har lagt ner typ alla mina kläder. Yeeeah (a)

Bättre att ha för mycket än för lite (a)(a)(a)(a) hähähä

Åker som sagt 15.20 (typ) från Övik till Sundsvall!

Sen åker vi bara vidare...å vidare.....sen är vi utomlands =D höh

Jag orkar inte skriva någonting mer ikväll tror jag...förmodligen inte.

Kommer ett inlägg imorgonbitti iaf :)

Godnatt.


 

   Ja vad söt jag är.......syns det att jag är sur och ledsen..? fast ändå äjstaggad(a)

Av elina - 10 maj 2010 15:44

Slutade vid 2 idag, tog bussen in till staden och köpte ett par jeanstights.

Gick seedan runt och såg dum ut med Maxarn och SEN så mötte jag upp Johan liksom jao. Nu ska jag äta...snart...typ. heheh är hungrig.

Ska pussa och krama sönder han nu :):):):)

hörs senare, hejdå.

Av elina - 10 maj 2010 07:28

  löl

  fin     

Av elina - 10 maj 2010 06:41

Ny vecka...kort vecka (6) mihi

Skola idag och imorgon, guuuses vad skönt.

Har precis duschat nu och ska börja fixa mig nuuu, är typ sen nästan lite typ jao.

Idag slutar ju jag vid 2 och då går jag förmodligen hem till mamma för att vänta på bussen, orkar liksom inte gå hela vägen hit (a) hähä

Åker iaf till Johan då som alltid :)
Se till å ha en riktigt awesome dag allihopaaaa ;)

Ciaaaaao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards