elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av elina - 9 maj 2010 21:09

Hemma från min bebis nu...sista dagen imorgon jag får träffa honom...sen blir det 7 (ösiga dagar med clän ändå ju) utan honom. Kommer sakna så sjukt mycket :o

Men ska ändå ha kul i Malmö! :)

(Kommer inte ihåg om jag skrivit det här) Jag ska till Malmö med kören på tisdag och vi kommer hem sent på söndageeen. Kommer förmodligen bli redigt nice eftersom Clääään är damp =D hehehe, taggad likzzzom äändå jao (L)

Nu måste jag iaf börja packa för jag har bara idag och liiite imorgon på mig så, full fart nu Elina!

Kommer inte skriva någonting mer innan jag ska gå och lägga mig och så, så jag skriver godnatt nu ;) GODNATT, KRAM!


  Ba för fint! =) (min mun ser normal ut =)=)=)=)=)=====)

Av elina - 9 maj 2010 14:46

OHYEAH, klarade körningsaken =D
Nu ska jag bara fixa provet också...när det nu är. höh

wish me luck me deeet :D

Är hos Johan nu iaf (a)(a) mys på det (L)

Skriver senare igen, tänkte att ni ville bli informerade om dettaaaa ba.

Av elina - 9 maj 2010 07:47

Ja godmorgon!

När jag kom hem igårkväll orkade jag inte he på datorn så jag gick bara och la mig,

Johan fick FETT hög feber igår och jag blev FETT trött så vi typ låg och var döda tillsammans. Det var ju mysigt, haha.

Ännu en helgdag som jag måste kliva upp tidigt på....fyFAN vad drygt det här är.

Helt jäävla värdelöst dessutom...jag palla ej, men jag försöker stå ut iaf.

Jag hoppas det inte är nå länge idag för jag vill VERKLIGEN åka till Johan ikväll,

nästsista dagen med varandra innan jag åker.....(om ni tyck jag är gay så...får ni tycka det. Då fattar ni bara inte.) Aja, nu måste jag skynda mig å göra mig klar och sen åka.

Skriver någon gång när jag har tillgång till en dator. Ciao.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards