elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av elina - 17 maj 2010 22:59

Blir bara mer och mer sjuk, FAN!:(

MÅSTE ju vara i skolan hela tiden nu det sista som är kvar men det är såklart jag ska bli sjuk då. Jag tror jag har feber nu och min hals gör fortfarande hur ont som helst,

svårt att andas ibland. Underbart.....

Det var awesome att träffa Johan igen efter en hel vecka iaf(a) saknat han fett mycket jao, han är söt och bäst ba'. MIN jaaauuuu (L)

Aja, ska väl lägga mig och sova nu så jag kan bli frisk någon gång! Hoppas på det iaf.

Godnatt.


Av elina - 17 maj 2010 10:25

Godmorgon! Fast nä...

Har sovit hur oroligt som helst i natt, typ vaknade till lite och frös som satan och samtidigt drömde jag att vi var kvar i malmö och jag hade feber där osv..hahah cp.

Nu har jag knarka lite ibumetin för jag hitta inge ipren eller alvedon,

knarka DÅLIGA halstabletter och tog ett glas c-vitamin haha.

Ska liksom orka åka till Johan...annars dör jag.

Hoppas han vill ha mig där också hah..

Nu ska jag gå ner och duscha kroppen lite osv så jag vaknar till ännu mer och sen ska jag väl ta mig iväg till bussen!

Jag har inte testat att prata idag men tror inte att det går, hoppas jag inte faila med bussis då =D höhö

Skriver senare någon gång, ciaaaao.


 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards