elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av elina - 25 maj 2010 21:26

Jahaja, nu var jag hemma visst...hähä

Har precis skrivit klart bokrecensionen. Känns superbra!

Jag hoppas hon godkänner den...jag blev iaf väldigt nöjd.

Nu ska jag kolla på lite franskaglosor och sen ska jag gå och lägga mig,

får ej vara uppe sent för då orkar jag inte kliva upp på mornarna.

Så nu drar jag ifrån bloggen iaf, hörs när jag lever imorgonbitti!;)

Godnatt =D

 

Av elina - 25 maj 2010 07:49

Tjatja!

Höhö är hos Johan nu, han sitter och gör läxa och jag sitter här o ser dum ut.

IAF så hade jag soprov idag som gick aaawesome, allvarligt. Gick hur bra som helst!

Gick typ bra för alla...t.om. för Timmy, å på tal om Timmy så är han den stördaste som finns typ. Iaf när han är dinosaurie (ja vi går i 9an), helt sjukt vad mogna vi är i min klass. hihiihihihhihi mys jao

Nu ska jag (tror jag) träna lite på moppesak eftersom jag har prov på det imorgon(!!!!!!!!), omg det kommer ej gå bra

Ajä, hörs när vi hörs. hejdahhhh:)


(gör ett test för kul)


Om din pojkvän:


Hans fullständiga namn är? Johan Karl Kristoffer Jönsson (haha är inte säker på ordningen, det är inte ens han)

Vart bor han? Svartby (h)

Hur gammal? 15 fram till oktober.

Har han humor? Mja. Fast den suger :) skoja (a)

Är han lätt att skratta med? HAHAaaaa ao.

. Kan du prata med honom om allt? JAA

Åker han till dig om det hänt nåt jätteallvarligt? Det tror jag nog.

Är hans föräldrar skilda? Nej

Har han syskon? Jaaooo

Vet du om han varit i kontakt med polisen någon gång? Ja det vet jag. Det har han inte. haha

Är han fin? Inte bara fin. FinAST!

Har han någon gång slått dig? Ja =D

Vad är det bästa med honom? Allt är perfekt! men älskar hans leende (A)


Om er:

Hur länge har ni varit tillsammans? På torsdag äre 7 månader :)

Varför blev ni tillsammans? För att vi var desperata. Hah, va tror du? för att vi börja tycka om varann kanske?

När insåg du att du fick känslor för honom? första gången vi träffades (a)

Träffas ni ofta? Ja-a

Har ni ätit middag tillsammans? HAaahh , om vi har.

Har ni kollat film tillsammans? På alla sätt å vis:D

Har ni varit på bio tillsammans? Nej faktiskt inte :o

Har ni varit med om något läskigt? Haha tror inte det. Vi är så tuff:D

Har du gett honom något fint nån gång? venne (a)(a)

Har du fått något fint från honom? Jaa=)(L)

Är han bra på att trösta dig när du är ledsen? Brukar inte vara ledsen så ofta när han är med eller överhuvudtaget nu längre men..ao.

Har ni träffat varandras föräldrar? Haha, såklart vi inte har.........................eehehhehe-

Mår ni bra tillsammans? Jaa:)

Tycker dina föräldrar om din pojkvän? Japp

Kommer han göra det här testet om dig? Haha det tror jag inte. Jag är inte hans pojkvän =)

 

finns inte mycket bilder på den här pojkens dator.

Av elina - 25 maj 2010 07:21

Godmorgon!!!ML!MKmfdskfmlsd

What up jaaao?

Jag är typ störd idag känner jag, nästan på bra humör faktiskt..och klockan är bara tjugo över 7.

Jag har fett med bråttom, men jag chillar ändå.

Klev upp typ 5 över 7 och sitter nu med macka och oboy, görrrrrraaaa.

Måste skynda mig å sminka mig åså nu jue egentligeeen. Häääähhäh

Okej jag ska göra det nu. Jag hör av mig när jag göre :) Hejdå!


 

Jag är helt klart den roligaste flingan i paketet.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards