elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av elina - 21 maj 2010 21:44

Gubbeeen åkte precis, ähhähä bästaste och finaste pojken som finns elleeee? typ ja

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund och sen sova tror jag för jag har ont i halsen igen, jävla bajs...hoppas det inte är nå farligt....(L) häh

Imorgon blire stan med mamma, HELT säkert för vi har skakat hand på det! hihi

Skriver ett litet inlägg imorgonbitti förmodligen =) godnatt om en stund.


 

men för kul

Av elina - 21 maj 2010 15:48

Har precis städat undan på rummet, äntligen! haha är fortfarande stökigt men =D

Håller på att göra kladdiiiiiiiiiiiiiiiii också, ehehehe inge tjockt äääh nähdah.

Jag ska iaf chilla nån timme nu ååssåååådär sen kommer nån hem och sen kommer Johan osvosvosv. Nöjsa jag har mys hörs sen ciao jao.

Av elina - 21 maj 2010 06:54

....första skoldagen på den här veckan för mig. nöjsa

Fast sitter här utan en aning om vad jag ska ha på mig, väntar på att Louise ska se smset så hon kan hjälpa mig, haha jag har problem. Jag har ju inte varit med om den här sommaren än så jag vet ju inte....:(

Eftersom jag alltså inte har något att göra gick jag in på fjortisboken och ser nån som lagt upp bilder från när han ha spelat något töntspel, allvarligt killar...det är töntigt :)

Japp, vad ska jag säga mer?.....

Hk första timmen och vi gör väl förmodligen något äckligt fast gott så det blir nöjs..

Efter skolan någon gång åker jag till svartby och umgås..om inte svartby orkar ta sig hit som mamma vill.

Whaaevah, nu ska jag göra nånting så jag kan bli klar lite iaf.

Hörs när jag är redo ;) ciaaaao =)


  grr...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards