elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av elina - 6 maj 2010 21:42

Aop, nu är jag hemmaaa.

Haha, det här är sent ikväll för mig bara så ni vet. tss

Sitter nu och äter nå goda grejer löl, har SKITont i hälarna för jag har fått skavsår av dom jävla skorna jag hade idag. (Jag sa ju att jag ångra direkt att jag tog på mig dom...!) 

Det typ blöder iaf på hälarna så jag är ledsen :( stackars ina....

IAAAAAAAAF (hihi) så har jag vääärldens bästa pojke! Allvarligt...han är underbar (a) (tar tillbaka det med att han var dum...hihi)

Sitter fortfarande med lite tårar i ögonen faaaktiskt...:') häh

Vet inte vad jag ska skriva mer...särskrivning ao!

Men ni vet vad jag gör imorgonbitti..skriver..haha

Godnatt :)


 

Jag älskar dig så jäääkla mycket Johan.

Det är du & jag föralltid!

Av elina - 6 maj 2010 17:43

Sitter hos johaaan nu, nöjs.

Han spear gitarr och jag är sur på han, grrr...inte för att han spelar gitarr utan för han är dum. GRR! jag ska bita han nu sen..kanske.

Ajaaa, tänkte ba uppdatera kort lixxxx. Ska åka buss hem ikväll så hörs seeent ikväll, pusshejdåååå.

Av elina - 6 maj 2010 07:03

Gooodmorgon!=)

Sov längre idag än vanligt...kvart i 7 8) hah! Skönt ;p

Nu har jag fixat mig klart osv så ska gå och äta frukost nu tror jag,

sen ska jag GÅ till skolan idag...omg. Haha brukar alltid åka med pappa men idag är han sjuk. Känns drygt :( men...a girl gotta do what a girl gotta do!

Åker till min påjkven efter skolan så skriver väl där :)

Ha en nujs dag, tjarrå!


Dagens outfit! haha, bra bild......är ej seriös på bilden, herregud :(

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards