elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av elina - 7 maj 2010 22:10

Hemma nu och ska typ gå upp och kolla om jag orkar ta nåt att tugga på,

annars ska jag bara gå och tvätta bort sminket osv och sen gå och lägga mig!

Upp tidigt imorgon....

Godnatt!

Av elina - 7 maj 2010 19:36

Hah, nu är jag här helt plötsligt :o

Ska vara här till 10 typ också är det kurs imorgonbitti kl.9 -.-

mysigt...nja, fast det är väl värt det seeen =D

höhö, aja hörs senare ikväll iaf :) heeej

ha en awesome fredagkväll alla som känner att dom är awesome!

Av elina - 7 maj 2010 16:52

Japp, här är den nya headern som Timmmmsö gjort åt mig!

Jag diggaren...;)


ooooh, whatcha saaay?

seriöst, vad tycker niii?:) (svara annars blir jag ledsen....)

Av elina - 7 maj 2010 16:39

Har nu kompletterat en bokrecension! Känns bra att ha gjort bort det.

Nu har jag förmodligen bara en komplettering kvar + en till annan recension!

Jamen nu ska jag gå och byta kläder tror jag och liksom fräscha till mig lite innan moppegrejse ;) åker runt halv 6 tror jag men har ingen aning om när jag är hemma=)

Aja, Timmy håller på att göra en header åt mig så om jag godkänner den så lägger jag upp den när han skickat. *hoppas det blir bra*

Nu ska jag gå och firraaaaararararaaaa, hörs senare igen tyyyp.

Av elina - 7 maj 2010 14:27

Hemma från skolan nu, första dagen den här veckan som jag går hem hit faktiskt ju..amagad. HEheEH

Nu sitter jag och äter muffins (kill me) och dricker saft (kill me igen),

ska typ ta det lugnt nu för jag har inte gjort det på ett tag.

Tror jag ska skriva klart en recension också...=)

BORDE gå ut och köra moppe och liksom öva lite kom jag på nu också...kanske ska börja med det ;) hah

Aja, blir moppekurs i helgen iaf för jag måste inte ha tillståndet idag 8)

Nu ska jag göra någonting av allt jag måste göra...hörs senare.

Ciaaaao!

Av elina - 7 maj 2010 06:59

Äntligen fredaaaag.  

Är väldigt seg idag...har inte sminkat mig eller någonting än,

jag orkar liksom inteeeee men ska göra det snart (y)

Idaaaaag ..eller den här helgen ska jag ta moppekortet =)

Om jag fått körkortstillståndet....om jag inte fått det äre kört. höh

Men ska iaf till Sensus ikväll (om jag fått tillståndet...ni fattar..) och börja på något vis..? Hoppas det inte är nå länge så jag kan åka till Johan efter (6) häähhehehhe.

Ajaaaaa, nu måste jag skynda mig (a)

Ha en awesome dag all u fuckers out there! =D ciao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards