elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av elina - 24 maj 2010 21:27

Så himla mogen tjej här asså, jaujaujaujaujau.

Hemma nu som ni kanske förstår. Har precis suttit och skrivit lite på en recension!

För första gången är det faktiskt roligt...älskade boken så det blir väl lättare att skriva då antar jag. Jag hoppas den blir awesome och att min svenskalärare godkänner den på en gång! Hehe nu låter jag som en smart tjej.


Har nyss ätit en risifrutti btw, det var gott. Mamma var snäll.

Tror jag ska gå ner och proppa i mig en macka innan jag går och borstar tänderna, ba för kul liksom. Sen ska jag, som ni förstår, sova =)

Ligger med so:n ofc i sängen innan jag somnar. höhööhöh tolka som ni vill. Fast man misstolkar inte, fast kanske om man är typ...12.

Aja, haha nu blev det så mycket text fast ändå lite så jag fick ont i magen.(har haft hela kvällen, skyller på det här ändå.)

GODNATT MINA KÄRA LÄSARE =)

Av elina - 24 maj 2010 17:42

Åkte tidigt in till stan jööö, onödigt..

köpte mig ett par sköna shorts sen satte jag mig på ett äckligt golv och plugga so.

Sen kom iaf Rebecca och Sofie och var snälla med mig, låtsades tycka om mig osv :) det var trevligt.

Nu är jag hos Johan iaf och är ashungrig och kommer väl vara det hela livet ut, skäämt åsido. Ska plugga lite so nu tror jag...eller nåt..kanske umgås med han..ni vet. hihi

hejdaahhh =D

Av elina - 24 maj 2010 07:15

Godmorgon!=)

Fast den e ej så god...fortfarande ont i halsen :( fuck it.

Kan inte sjunga och kommer inte kunna göra det på typ jättelänge ju.......skit.

Aja, skola idag. Hoppas jag, annars gör jag bort mig :)

Slutar vid 2 så ska in till stan direkt och köpa nå mer kläder för jag känner mig inte färdig (a)

Sen åker jag väl till Johan, ni ser vart jag är senare ;)

Ha en awesome dag! Hejdå =)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards