elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av elina - 11 maj 2010 15:15

Nu sitter FÖRMODLIGEN jag och Caroline lääängst bak i bussen och kanske...käkar godis?(6) höhö

Säger det ännu en gång, ha det så bra här hemma i Diebay ;)

  HAHA, what a handsome giiirl ;)

(från förra året)

Av elina - 11 maj 2010 06:35

Jaha, nu var det den här tisdagen då, tisdagen som jag och Caroline faktiskt har väntat så länge på och stått ut med så mycket bara för att få ha den här tisdagen. HAHA

Det där lät coolt......(A)

Har precis duschat nu och ska typ sminka mig osv nu och sedan packa ner allt smink OSV i väskan, hah.

Jag tänkte bara säga såhär va att i Malmö har jag ingen tillgång till någon dator (!JO!J!NNIFSNFD) så det kommer inte bli någon uppdatering överhuvudtaget....fast ändå kanske om man har tur ;)

Så sluta inte läsa bloggen under dom här dagarna, håll utkik om jag kanske skriver något där nere.

And u know att jag kommer börja skriva igen ändå på söndag så kom iaf tillbaka då ;) höh

AAhwell, nu ska jag öka och göra de saker jag behöver göra.

Hejdå och hare så bra allaaaa! =D


  Hihi, hittade den här luuuringen. Eller va? Tjusig bild iaf och jag kan meddela att tofflorna is coming with me! HAH

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards