elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av elina - 16 maj 2010 21:58

Jag är så sjuuukt arg nu alltså!

Halsen kan gå och dö och allt baaaahhhhhh, jag är psykiskt sjuk.

Var nyss ute och gick typ....kort för jag tänkte att då kanske allt fett försvinner men icke.

Nu sitter jag och dricker varm mjölk och hett te. Nöjs!

Jag är hemsk så ska nog försvinna ett tag...lägga mig i sängen och kolla på film tills jag somnar eller något. Blir nog bra.

Godnatt iaf!


Ingen aning om vem A är men du undrade om min header.

Timmy har gjort den! Jag har ingen aning om hur han gjort, han ba gör.

Av elina - 16 maj 2010 21:03

ÄNTLIGEN HEMMA! FYFAN VAD SKÖNT!
jag har inte längtat efter att komma hem till övik så mycket i hela mitt liv tror jag...

Malmö sög KUK! verkligen...det enda positiva var att jag fick umgås med Caroline och Clara och Anita var awesome. HAHA

Nu har jag bajsont i halsen så jag tror jag dör...orkar ej skola imorgon så tänker stanna hemma och sen åka till min bäjb. Häh, något saknad han är jao.

Hoppas alla haft det trevligt med det varma vädret här i övik i helgen..själv var det PISSIGT väder i malmö osvosvo. BajsaaaaaA!

Nu ska jag försöka gå ner i vikt lite och skrika lite...eller ska skrika inombords iaf...får inte använda rösten så mycket.

Ciao skriver mer senare.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards